Firefox/ ie

Medlem
Firefox/ ie

Tjena nu är det så här att jag har ett stort problem jag sitter på ff men detta händer också i IE när jag trycker på pilen övan för enter, tab och vissa bokstäver så kommer rutan bookmarks upp /favoriter väldigt jobbigt för den öppnas varje gång jag trycker på några av dessa tagenter och stängs varje gång jag trycker igen så kan knappt skriva för book marks taben öppnas hela tiden så fort jag försöker göra något.

Medlem

Btw har dock prövat opera men tyckte det var kasst där hände dock inte detta

Medlem

Jag fattar inte. När du trycker bakåt pilen tab vissa bokstäver? Vad betyder det?


signatur
Medlem
Citat:

"bakåtpilen tab"

Vad tusan är det?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Du har inte tänkt på att det kan vara genvägar du trycker på?
Precis som ctrl+c är kopiera, så kan ditt pladder du drog igenom vara andra genvägar. Webbläsare har ju rätt många kommandon som man brukar kunna trycka fram av misstag.

Och, du borde använda . och , lite mer.


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Inaktiv
Skrivet av SuperTank:
Citat:

"bakåtpilen tab"

Vad tusan är det?

Han har bara struntat i att använda kommatecken. Tror han menar: "Bakåtpilen, tab, bokstäver" och inte: "bakåtpilen tab bokstäver".

Inaktiv

Du råkar nog trycka fel. Du trycker förmodligen på den lilla neråt pilen. Själv använder jag mest backspace för att backa.

Medlem

nene det var lite kasst gjort när jag pushar erease knappen eller tab, vissa bokstäver så som å och andra så öppnas bookmarks rutan super jobbigt kan knappt skriva'
när jag trycker på earese knappen övan för enter så stängs bokmärkes rutan och öppnas i fall jag trycker igen

Medlem

Inte för att jag vill vara moraltant, men snälla du, använd . & , lite oftare.
Väldigt svårt att försöka hjälpa dig när det du skriver är obegripligt.


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

läs min egen kommentar !

1
Skriv svar