Red Dead Redemption filmat, trailer hos FZ

Inaktiv
Red Dead Redemption filmat, trailer hos FZ

Fin video, ska definitivt köpa det till 360. Härligt med GTA IV-tekniken också.

"Kvällens klipp - av oklar anledning textat på franska"

Ja, FZ, väldigt oklart med tanke på att en otextad version finns för nedladdning på den officiella hemsidan: http://www.rockstargames.com/reddeadredemption

Använd den istället

Inaktiv

Jag laddade ner HD-trailern (171MB) från Rockstars sida.

Verkar hur bra som helst, detta spel är ett måste! Jag är helt såld.

Medlem

wow, imponerande!

Medlem

Och......Ja.... Det här e ju oxå ett måste!!! Man måset bara prisa Rockstar för deras ekonomi och kreativitet att göra dessa massiva spel!

Inaktiv
Skrivet av -=anders=-:

Och......Ja.... Det här e ju oxå ett måste!!! Man måset bara prisa Rockstar för deras ekonomi och kreativitet att göra dessa massiva spel!

Verkligen! Skönt att iaf någon gör spel med fokus på enspelarläget (och som inte är rollspel) i dessa tider av onlinehysteri.

Nästa år på den fronten ser bra ut. Det här spelet och Just Cause 2 som inte har någon onlineläge överhuvudtaget. Sen blir det att köpa en PS3 för att kunna spela Rockstar Norths Agent. Vete fan om det kommer 2010 dock.

Medlem

Schnitt, detta ska jag ha! Älska gta temat på western-style haha megafetast ju kasta lasso im sold out! gief dirr


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Ge hiit! Rockstar är storvinst när det gäller open world-lir och djup!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Inaktiv

Vanligtvis hatar jag westernspel.

Men detta.. Ja herrejävlar. Det här ska köpas vid release! :>

Medlem

blir väll att köpa en xbox för detta nu da igen

Medlem

GTA: Cowboy Edition

Det ser ass najs ut.

Har väntat LÄNGE på ett bra Western spel och det här ser jävligt bra ut.

Medlem

Såg ju helt fantastiskt ut


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Vad lustigt, bara för någon vecka sen började jag kolla på The Macahans och nu detta.
Måste självklart köpa detta spel till PS3 såklart.

Medlem

hehe, april är ändå ganska nära. Även jag är trött på dessa online frenzies... Ett bra SP spel slår 100 ggr djupare i mitt hjärta om det har en väl skriven story, än online lir. Det blir då som en film som jag aldrig tröttnar på.

Sen är wild west en glömd era i spelvärlden och har fått stå i skuggan av många ww2 spel samt moderna shooters och äventyr. Kanske pga. att det har varit svårt att få till ett så pass realistiskt västern-spel då man ofta ser hästar och andra djur inblandade.
Tänker främst på alla dessa animationer som måste göras trovärdiga. Jag brukar säga; animationer och ljud som är väldgjorda, sen kan resten komma efteråt.

Medlem

- "Grand Theft Horsie"

Shit, det här blev nu hypat för min del!
Älskade GTAIV och kommer garanterat älska detta,
ända sedan jag som liten grabb satt mig ner och drog igenom "Outlaws" till PC


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv
Skrivet av Kimpur:

- "Grand Theft Horsie"

Haha bästa idag! XD!!

Medlem

FAN! JÄVLAR! Fan va grymt lir! blir helt galen


signatur

+Werewolf-Legion+

Medlem

Rockstars är kungar på att hypa spel. Det ser onekligen extremt bra ut. Lär sälja som smör.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Rockstars är kungar på att hypa spel. Det ser onekligen extremt bra ut. Lär sälja som smör.

Som tur är levererar de ju nästan alltid upp till hypen också. Jag är oerhört sugen på detta spel. Jag har väntat i många år på ett bra westernspel. Call of Juarez föll mig aldrig riktigt i smaken. Det var lite för konsollanpassat. Men detta spel kommer inte till PC heller eller? Får nog nästan bli en PS3:a till slut ändå.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

- "Grand Theft Horsie"

Shit, det här blev nu hypat för min del!
Älskade GTAIV och kommer garanterat älska detta,
ända sedan jag som liten grabb satt mig ner och drog igenom "Outlaws" till PC

Grand Theft Pony var det ju FZ kallade det


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Min önskan att införskaffa en PS3 minskade inte efter den här trailern! (Och ja, jag vet den släppas till X-Box också men det finns andra spel jag är sugen på till PS3:an.)

Medlem

Garanterat köp till PS3:an

Medlem

okej, nu blev jag helt såld på det här spelet.. dom har ju inte gjort ett till GUN iaf!

det här verkar bli nästa spel som blir spelat tills skivan inte funkar längre

Medlem

shit!wild west spel är roliga asa dom man har spelat är ju ingenting mot vad detta verka bli! bli ett köp!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Animationerna är mycket bra, speciellt när de inte är förgjorda utan är reaktioner på situationen. Som t.ex. när han skjuter den flyende i foten, eller lite senare en i benet två gånger, och just sekunden efter det en i axeln som sitter på en häst.

Älskar dessutom hästarna, det syns att de lagt ner mycket tid på att få dem rätt.

Tycker det är fel att kalla detta "Grand Theft Pony", då man faktiskt kan spela av de "goda" och inte måste vara en brottsling som i GTA. Det ökar värdet på spelet enormt att de lagt till moral och möjligheten att spela goody two-shoes om man vill.

Medlem

hoooly shiiet! det ultimata västern-spelet anyone?


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Wow! Ser riktigt coolt ut

Ett köp om jag har pengarna ^^

Säger bara WOW men vad skådar mitt norra öga ...inte PC!?!? FAAAN...

PS. Ett decennium in på 2000-talet har dom äntligen löst problemet vi all längtat efter: Att folk överlever men ramlar av ett skott i foten


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Zodiak666:

FAN! JÄVLAR! Fan va grymt lir! blir helt galen

Inte galnare än jag!! *galen headbanging*

Inaktiv

Den här borde ligga kvar på heta nyheter längre än en halv dag.

Har kollat trailern massor av gånger.

12
Skriv svar