PHP - inloggningssidor

Inaktiv
PHP - inloggningssidor

Har under en tid haft en idé om en hemsida med det är ett par saker som jag måste fylla min kunskapsbas med innan jag kan börja förverkliga min vision Min sida ska nämligen ha en helt vanlig "registrera-logga in-ändra personliga uppgifter-logga ut" funktion. Någon som vet bra sidor där man kan lära sig hur man fixar det? Någon som kanske till och med kan och vill hjälpa mig?

Inaktiv

Jadu, var i samma situation som dig för ett par år sedan. Efter ett par sökningar på google kom jag till phpportalen.net, otroligt bra forum för just webbutveckling.

Ett färdigt script, "Maltes Inloggning" som det kallas är en väldigt bra grund till vad du letar efter. Dock behöver du även lära dig hur man hanterar MySQL, databas, och du kan tänkas behöva bygga ut det något. Men all information bör finnas på forumet, bara att söka !

http://www.phpportalen.net/viewtopic.php?t=4403

Bara fråga om du behöver mer hjälp.

Lycka till !

EDIT: Stavfel o sånt.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Inaktiv

Tack så mycket precis vad jag letade efter

Inaktiv
Skrivet av quadpod:

Jadu, var i samma situation som dig för ett par år sedan. Efter ett par sökningar på google kom jag till phpportalen.net, otroligt bra forum för just webbutveckling.

Ett färdigt script, "Maltes Inloggning" som det kallas är en väldigt bra grund till vad du letar efter. Dock behöver du även lära dig hur man hanterar MySQL, databas, och du kan tänkas behöva bygga ut det något. Men all information bör finnas på forumet, bara att söka !

http://www.phpportalen.net/viewtopic.php?t=4403

Bara fråga om du behöver mer hjälp.

Lycka till !

EDIT: Stavfel o sånt.

Usch vad jobbigt allt är XD Har börjat nosa på toppen av en enorm bergskedja känns det som bara Men sakta men säkert går det framåt. Ska dra och skaffa ett par böcker nu också och se ifall det är lättare att förstå. Har du någon hemsida jag kan kolla på? Och se vad du lärt dig liksom på ett par år?

Inaktiv

Haha joo det kan kännas lite tufft i början.

Joo, det skulle du väll kunna få har dock inget officiellt uppe atm, men vi kan ta det över msn


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

1
Skriv svar