Spela Age of Conan för alltid

Medlem
Skrivet av bronie:

Dessutom kan du köpa 60 dagars gamecard från 128kr inkl frakt, vilket endast blir 64kr/mån!

Var hittar du dom så billigt? 185kr är det billigaste jag hittat hittills. Två månader för 128kr, då kan man definitivt testa spelet en gång till.

Edit: Jag hittade på SIBA.se och Radars.se.

Medlem

Nu ska jag testa ett MMO för första gången i mitt liv. Trevligt, jag har alltid älskat er Funcom.

Medlem

Kommer aldrig spela den här smörjan till spel igen såvida de inte fixar så man kan gå ostört i en (Ursäkta) Fakking stad utan att bli påhoppad av 32 (Antal, inte level) twinks som inte har något bättre för sig än att ta de stackars spelare som försöker lämna in / ta quests i staden. Fyfan va surt det är. Att behöva sprinta från vakt till vakt för att ens överleva i STADEN! är bedrövligt. Fyfan, var säkert 1 år sen jag spela nu. Men är fortfarande sur bara jag tänker på smörjan.

För de intreserade; Var typ level 3X necroblabla. Kul class, tråkigt att spendera 2 minuter att summona massa kräk efter varje FAKKING gank.

EDIT::

Jag tycker inte spelet i sig var såvärst tråkigt, hade säkert fortsatt om det inte vore för det här förbannade smörjan. Snälla någon, berätta att det finns en lösning.

Btw, pallar inte leval en ny karaktär på en "Normal" realm... Tar för jävla tid... Eller kanske. ARGH!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av QueloR:

Kommer aldrig spela den här smörjan till spel igen såvida de inte fixar så man kan gå ostört i en (Ursäkta) Fakking stad utan att bli påhoppad av 32 (Antal, inte level) twinks som inte har något bättre för sig än att ta de stackars spelare som försöker lämna in / ta quests i staden. Fyfan va surt det är. Att behöva sprinta från vakt till vakt för att ens överleva i STADEN! är bedrövligt. Fyfan, var säkert 1 år sen jag spela nu. Men är fortfarande sur bara jag tänker på smörjan.

För de intreserade; Var typ level 3X necroblabla. Kul class, tråkigt att spendera 2 minuter att summona massa kräk efter varje FAKKING gank.

EDIT::

Jag tycker inte spelet i sig var såvärst tråkigt, hade säkert fortsatt om det inte vore för det här förbannade smörjan. Snälla någon, berätta att det finns en lösning.

Btw, pallar inte leval en ny karaktär på en "Normal" realm... Tar för jävla tid... Eller kanske. ARGH!

Kanske skulle ta och prova en non-PvP server?

Medlem
Skrivet av QueloR:

Jag tycker inte spelet i sig var såvärst tråkigt, hade säkert fortsatt om det inte vore för det här förbannade smörjan. Snälla någon, berätta att det finns en lösning.

Varför kalla det smörja bara för att du rolla fel server och att free for all PvP inte är din grej?

Det finns en enkel lösning, flytta din karaktär från servern Fury (PvP) till Crom (PvE), detta kostar en slant, men är värt det om du verkligen inte orkar starta en ny karaktär.

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av saru:

Denna gång ska jag passa mig för att skriva något negativt om FunCom. De personliga påhoppen haglade tätt föra gången.

lol @ Drunken_monkey_boxer Conan-maffian

;p Conan fanboys är nästan värre än Wow fanboys, men de sist nämnda har ju iallafall någon grund att stå på mer än att det finns nakna bröst och fatalities.

Conan fanboys känns ungefär som trekkies som bestämt hävdar att någon spin-off på startrek är bättre än majoriteten av de mer allmänt kända serierna även om denna spin-off är sevärd men inget speciellt, precis som conan.

Lägg av för tusan sådan kommentarer är ju löjliga. Finns inga mer rabiata fanatiker än wowbebisar. Du bara fiskar efter flamewar :down::\


signatur
Medlem

D e s p e r a t !


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

kul att alla bara skriver hur dåligt spelet var när de kom o innehållöst vilket de var men dom har ändrat ganska mycket sen realse, dock inte haft tid o testa spelet än då ja lirat mest wow ! ska köpa guildwars multipack me alal expansions o lira igenom innan 2an kmr guildwars forever!

Medlem
Skrivet av Newguy:

kul att alla bara skriver hur dåligt spelet var när de kom o innehållöst vilket de var men dom har ändrat ganska mycket sen realse, dock inte haft tid o testa spelet än då ja lirat mest wow ! ska köpa guildwars multipack me alal expansions o lira igenom innan 2an kmr guildwars forever!

Varför uttalar du dig om något du själv inte testat? Ett tips. Lär dig kommatera och skriva kortare meningar också.

Medlem
Skrivet av luiga:
Skrivet av Newguy:

kul att alla bara skriver hur dåligt spelet var när de kom o innehållöst vilket de var men dom har ändrat ganska mycket sen realse, dock inte haft tid o testa spelet än då ja lirat mest wow ! ska köpa guildwars multipack me alal expansions o lira igenom innan 2an kmr guildwars forever!

Varför uttalar du dig om något du själv inte testat? Ett tips. Lär dig kommatera och skriva kortare meningar också.

så man måste testa för att kunna läsa om spelet?
går ju inte direkt o undvika alla mail dom skickar från funcom. http://www.ageofconan.com/updates/?utm_id=419#/us/content/
står ganska mycket där om nya saker

sen ofc så kommerja köpa conan expansion!

Medlem
Skrivet av Jaglavak:
Skrivet av bronie:

Dessutom kan du köpa 60 dagars gamecard från 128kr inkl frakt, vilket endast blir 64kr/mån!

Var hittar du dom så billigt? 185kr är det billigaste jag hittat hittills. Två månader för 128kr, då kan man definitivt testa spelet en gång till.

Edit: Jag hittade på SIBA.se och Radars.se.

Kan rekommendera radars.se. Beställde sent inatt och får den imorgon. Beställer man innan 12 så kommer det dagen efter.

Medlem

Nu ska det liras, måste bara testa det! Som alla andra så blev jag lite besviken vid release och köpte aldrig spelet. Men nu finns det ju ingen anledning att inte prova! Tankade spelet under natten så nu är allt klappat och klart. Hoppas det kan ge samma gnista som finns hos WoW's PvP (comment flameproof from trolls).

Medlem

Mervärdet för Blizzards produkter > mervärdet från FunCom.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Newguy:
Skrivet av luiga:
Skrivet av Newguy:

kul att alla bara skriver hur dåligt spelet var när de kom o innehållöst vilket de var men dom har ändrat ganska mycket sen realse, dock inte haft tid o testa spelet än då ja lirat mest wow ! ska köpa guildwars multipack me alal expansions o lira igenom innan 2an kmr guildwars forever!

Varför uttalar du dig om något du själv inte testat? Ett tips. Lär dig kommatera och skriva kortare meningar också.

så man måste testa för att kunna läsa om spelet?
går ju inte direkt o undvika alla mail dom skickar från funcom. http://www.ageofconan.com/updates/?utm_id=419#/us/content/
står ganska mycket där om nya saker

sen ofc så kommerja köpa conan expansion!

Man ska sällan lita på det som utgivaren skriver, då allt självklart låter som guld och gröna skogar men i praktiken kanske inte spelar så stor roll för spelupplevelsen.

Medlem

Testade det för någon månad sen, hade hänt mycket minst sagt. Det va dock lika tråkigt efter 20 som innan. Plus att spelet kändes rätt så dött. :/

12
Skriv svar