Går inte att extracta

Medlem
Går inte att extracta

Det står att det är fel på filerna och så kommer de upp nåt... "En fördröjd skrivning misslyckades"

Skitjobbigt äre.. Nån som har en lösning på problemet och/eller vet varför detta hände så man kan lära sig nåt ?

Medlem

Med extracta menar jag.. packa upp en film, packa upp ett avsnitt från en serie...

Medlem

Stäng av andra program som använder filerna.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

tack för svaret men de funkade ändå inte
:/

Medlem

Av någon anledning förlorar datorn kontakten med det ställe där det packas upp till. Om du mecklar med nätverksenheter eller utdelningar, prova att packa upp lokalt och sen flytta den upppackade filen.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

När du säger lokalt, menar du då i samma map? för jag tog "extract here.." , som det heter, och det funkar inte.

Men hur menar du med "mecklar med nätverksenheter eller utdelningar" o så då?

Medlem

Disken full? Problem med disken? Kontrollera disken först, kolla sedan i din eventviewer för att se om du har problem.

Medlem

Om ja ska ladda upp filmerna som inte funkade o så så står det att det inte går heller.

"Begäran kunde inte utföras pga ett fel i en I/O-enhet."

Inaktiv

Kanske måste gå in på Aktivitetshanteraren, ändra flik från program till procceser och sedan stänga av alla saker som har det minsta att göra med filen, själv är man en N00B men jag har haft samma problem tror jag och det har funkat

Medlem

Jag har haft liknande symptom och bägge gångerna var det en falerande hårddisk som var problemet. Det började smått med att bara vissa filer inte gick att ta bort eller kataloger som man inte kunde lägga filer i. Sen var det hela partitioner som "dog". Så småningom var det kört att använda harddisken alls.

Hoppas att det inte är nåt sånt men jag skulle ju säkerhetskopiera det viktiga på hårddisken om jag var du hehe.


signatur
Medlem

Keep the tipsen coming in , plzz ! o tack till alla som svarat hitills

1
Skriv svar