Åsikter om min hemsida?

Medlem
Åsikter om min hemsida?

Den ny öppnade hemsidan: www.jokersupload.com är nu uppe.
Skulle vilja ha lite kredit om det är så det heter. I alla fall, vad tycker ni?

Onödig tråd? Ja jag vet, men inte för mig! Viktigt att få veta vad som ser bra och inte bra ut.

Tack i förskott!

edit, fel forum


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Enkel och snabb. Så ska det vara !


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Enkel o snabb visst. Men ganska tråkig, försök hitta andra fonter , färger, en logo skulle inte sitta fel heller. Känns lite halv taskigt med reklamen där nere på en helt nyöppnad sida med väldigt lite innehåll.

... undar också om du verkligen gjort designen o själva sidan själv. Det ser nämligen ut som en template (verkar som det om man kollar runt i källkoden, samt css filen + vrf har du "copyright 2003"?) Om det nu är en template, kan du ju kolla så att dom inte ville ha en länk tillbaka till sin sida, ser nämligen ingen sån nu.

Lycka till!


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem
Skrivet av quadpod:

Enkel o snabb visst. Men ganska tråkig, försök hitta andra fonter , färger, en logo skulle inte sitta fel heller. Känns lite halv taskigt med reklamen där nere på en helt nyöppnad sida med väldigt lite innehåll.

... undar också om du verkligen gjort designen o själva sidan själv. Det ser nämligen ut som en template (verkar som det om man kollar runt i källkoden, samt css filen + vrf har du "copyright 2003"?) Om det nu är en template, kan du ju kolla så att dom inte ville ha en länk tillbaka till sin sida, ser nämligen ingen sån nu.

Lycka till!

Jag jobbar med innehåll och så.
Nej jag har inte gjort designen helt själv. Mycket hjälp från Dreamweaver med mera. Men jag redigerat mycket kan ja säga. Jo visst jag ska länka tillbaka men jag tror inte det är någon större vits. Jag har rätten till CopyRight.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Antikvitet

Jag vet inte hur insatt du är i upphovsrättslagstiftning, men att säga att du har copyright på bilder från biofilmer är inte riktigt rätt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Hur som helst vill jag tacka för att ni var med i "undersökningen" på vad ni tyckte var bra och dåligt. Playstation-3.se har också vart med. Några citat kommer dyka upp på sidan.

En ära att få kredit från dig John.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Det jag undrar är hur du kunde andvända adsense när du är under 18...


signatur

Just because i don't care doesn't means i don't understand

Inaktiv
Skrivet av jak2fan:

Det jag undrar är hur du kunde andvända adsense när du är under 18...

haha joo ...


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Mycket enkel sida, fast jag skulle vilja ha lite roligare fonts, och kanske att allting skulle vara lite rundare, tycker det är väldigt kantigt...
Men annars, good job

1
Skriv svar