HOTMAIL går ej att logga in PLS HELP

Inaktiv
HOTMAIL går ej att logga in PLS HELP

Hej.

Har verkligen ett jätteproblem med detta.

Vad för ett jävla tag sen nu jag tyckte att jag behövde ändra mitt pass till min hotmail, vilket jag gjorde. Men efter det är det stenkört att logga in på msn å hotmail.

Jag har rätt pass för om jag skriver in fel så säger den det vanliga att det ÄR fel pass mm. Men ialf skriver jag in rätt pass så kommer en sida upp där rubriken är "Ange kontoinformation" och säger "Innan du loggar in på Windows Live så behöver du välja en ny fråga och ett hemligt svar och ange din plats och födelseår. Du kan ange den här informationen för att verifiera din identitet, om du har glömt ditt lösenord. Få hjälp med detta | Mer information om sekretess för Windows Live

Hämtar..." Men kan inte ändra det nångonstans, har inga fält eller nada. Har provat med explorer/firefox å netscape och även på 2 andra pc och en mac funkar inte nånstans. Har nog get det 3mån och det funkar fortfarande in. PLS HELP

Medlem

Konstigt, gör en Gmail istället.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Vill först veta om du använder XP/Vista.

Jag startar just nu mitt Msn från www.home.live.com direkt från hemsidan. JAg är allstå tvungen att starta Internet explorer och sedan www.home.live.com.

Ibland funkar det inte via hotmail eller via msn.

--< Om du inte kan logga in på en webbplats eller tjänst med ditt Windows Live ID, kontrollerar du att cookies (En textfil som skapats av en webbsida och som sparas på datorn.) tillåts i webbläsarens inställningar.
Så här konfigurerar du webbläsaren för cookies:

1. Klicka på Internetalternativ på Verktyg-menyn i Windows Internet Explorer.
2. Klicka på fliken Sekretess och klicka på Avancerat.
3. Markera kryssrutan Åsidosätt automatisk cookie-hantering.
4. Om du använder en delad dator markerar du kryssrutan Tillåt alltid sessions-cookies.

eller

Om du använder en privat dator klickar du på Acceptera under Cookies från första part.
5. Klicka på OK och klicka sedan på OK en gång till.

Om du inte kan logga in efter att du har konfigurerat webbläsaren för cookies kan du försöka med att:

* Kontrollera att du har skrivit rätt domännamn (En grupp datorer och enheter i ett nätverk som administreras med gemensamma regler och procedurer. Domännamnet är den delen av din e-postadress som finns efter @-tecknet, till exempel hotmail.com.) i rutan Windows Live ID.
* Kontrollera att Windows Live-nätverket inte är tillfälligt ur funktion.
* Kontrollera att webbplatsen eller tjänsten som du vill logga in till har symbolenWindows Live.
* Kontrollera att du har skrivit in lösenordet korrekt. Lösenord är skiftlägeskänsliga (Som skiljer mellan stora bokstäver (versaler) och små bokstäver (gemener). Exempelvis skiljer sig "A" från "a". Om information är skiftlägeskänslig måste den skrivas med de rätta versalerna och gemenerna.) . Om du har glömt ditt lösenord kan du försöka återställa det. Mer information hittar du i Återställa lösenordet.

Obs!

* Om du vill logga ut från en Windows Live-webbplats klickar du på Logga ut. Om du inte kan logga ut från en Windows Live-webbplats kan du försöka ta bort alla cookies från datorn. Öppna Kontrollpanelen och dubbelklicka på Internet-alternativ. Klicka på Ta bort cookies och klicka sedan på OK.
* Om du redan har loggat in på en Windows Live-webbplats och klickar på knappen Bakåt i webbläsaren för att gå tillbaka till inloggningssidan kanske du måste logga in på Windows Live-webbplatsen igen.
* Ditt Windows Live ID kan bli otillgängligt om du inte har använt kontot på mer än ett år. Mer information om hur du registrerar dig och får nya inloggningsuppgifter finns på Skapa ett Windows Live ID.
* Flera försök att logga in med felaktigt lösenord kan orsaka att ditt konto blir blockerat. Om kontot blir blockerat kommer du att bli ombedd att Skriv in de tecken som visas i bilden och logga in igen.
* Om du återställer lösenordet eller fråga och hemligt svar (Fråga och hemligt svar är en funktion som gör att du kan välja en fråga från en lista och skriva in ditt personliga svar på frågan. Om du skulle råka glömma ditt lösenord kan du verifiera din identitet genom att uppge Windows Live tillsammans med några profiluppgifter och det rätta svaret på din hemliga fråga.) vid ungefär samma tid som du började få problem med inloggningen måste du vänta en stund för att lösenordet ska återställas. Vänta 10 minuter innan du försöker logga in igen.

Ibland när man startar msn med internetuppkoppling kan det stå att det inte funkar. Då kan du kolla via : Status för tjänst.

Då står det oftast :

NET Messenger Service
Alla system är stabila och igång.

Aja hoppas att du fixar problemet nu då

Inaktiv

Jag kör med xp, men var över hos en polare igår och testa och han har vista. Prova även det saker som du sa Titel, men tyvärr igen av dessa funkade =(. Detta är så grymt jävla störande när man vet att man har rätt password men kommer inte in på mailen ändå. Vet faktiskt inte om det finns något annat mer man kan prova. Btw är det någon som vet om de har någon mail support, när man söker på det så måste man vara inloggad för att komma i kontakt med dem, vilket är lite svårt eftersom jag inte kommerin =/

1
Skriv svar