FZ Poll: Vilket slags spel önskar du dig inte till jul?

Robot
Medlem
FZ Poll: Vilket slags spel önskar du dig inte till jul?

Valet hamnade på MMORPG. Att ge bort ett sånt är som att signa ett mobilabonnemang åt nån annan, med en dessutom stor möjlighet till kommande beroende. Nej tack! hehe


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Den som träffat mig åtminstone en gång vet förmodligen att jag minst av allt skulle vilja få ett sportspel, ännu mindre ett fotbollsspel, och sämre ändå vore en rutten fotbollsmanager.
Fast får erkänna att jonis har en poäng.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

ush....håller med fjorn ett ruttet fotbolls spel/manager hadde varit hemskt att få.
åh den gammla goda tiden när man fick battle beasts i julklapp...
det va tider det


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Yey! Sarge och Serge!

Sportspel, aldrig gillat dom. Roligare när man är ute själv och spelar fotboll.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

självklart för mig att välja racingspel, så sjukt jävla tråkigt att åka runt å svänga åt vänster å sen och höger å yadda yadda -.-


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

jag tog sportspel jag med!

Medlem

Vad önskar jag mig minst av allt? Simulator/Sport

Vad önskar jag mig mest av allt? RPG för en spelare. Spel som Mass Effect.

Inaktiv

Lätt sportspel.

Medlem

Musik/partyspel

Ge mig en riktig gitarr å ett par lektioner istället! Somliga skulle behöva bli lite självmedvetna och ta sig ett par sång lektioner för den delen, mina öron blöder!

Men cookie cutter MMO's och FPS kan också ta å slänga sig in en brand byggd av arga bensindränkta zombie sorkar.

Medlem

mmo . . . vad kan jag säga? jag tycker inte om andra människor, speciellt inte om de kan vara inne och förstöra min spelupplevelse. funkar väl om man kan överväldiga dem med vågor av tyranider i dow2 men annars vill jag spela själv eller möjligen co-op . . .


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Inaktiv

Enkelt: JRPG. Jag spelar hellre tio EA-sportspel än en enda minut med stora blå bananhår på 12åriga asiatiska pojkflickor med magiska 12-meters-svärd. Argh!

Medlem
Skrivet av iLEZ:

Enkelt: JRPG. Jag spelar hellre tio EA-sportspel än en enda minut med stora blå bananhår på 12åriga asiatiska pojkflickor med magiska 12-meters-svärd. Argh!

+1.
Samma här.

Medlem

Modern Warfare 2, det enda jag ABSOLUT INTE önskar mig. Jag är typ den enda i världen som faktiskt bojkottar det för övrigt.

Sen så är ju Min häst och jag och liknande kassa Wii spel ett stort nej också.

Medlem

jag kände mig otroligt öppen helt plötsligt.
och enda anledningen till "inte fightingspel" är helt enkelt att inget finns i den genren som jag önskar mig.

annars funkar det mesta, man ska bara sätta sig in lite extra i vissa spel som verkar trista till en början

BME
Medlem

Spel i julklapp? Mjo det vore trevligt men har inte hänt sedan orange box 2007. Jobbigt att bli vuxen, fast man köper spelen man vill ha ist


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Funderade på Partyspel i.o.m att Singit och såna spel är så sjukt tråkiga. Men sen kom jag på att GH och dom spelen borde räknas in där, så det fick bli en röst på Sportspel härifrån också.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Skrivet av XaaR:

Modern Warfare 2, det enda jag ABSOLUT INTE önskar mig. Jag är typ den enda i världen som faktiskt bojkottar det för övrigt.

Sen så är ju Min häst och jag och liknande kassa Wii spel ett stort nej också.

'

Du är inte ensam, det är ett skräpspel
Jag valde FPS, för det finns alldeles för många och alla är lika dåliga och tråkiga.

Medlem

Fightingspel som Tekken 8, Street Fighter 12, det finns inget tråkigare skit.

Inaktiv

Min röst fick hamna på MMORPGs, grymt less på allt vad MMORPGs är.

Medlem

Strategispel är usch och fy. Varför? Jag är heeelt j*vla värdelös på dom. Provat en jäkla massa olika titlar men likförbannat så blir jag piskad av alla jag spelar mot. Usch och fy som sagt.

Medlem

fan jag läste fel, trodde det var mest lol..

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Musik/partyspel

Ge mig en riktig gitarr å ett par lektioner istället! Somliga skulle behöva bli lite självmedvetna och ta sig ett par sång lektioner för den delen, mina öron blöder!

+1

Särskilt det där med öron som blöder..!

Medlem

Kul... läste fel... Trodde det var vad jag HELST önskar mig... Aja. =(

Medlem

Simulatorspel, men sportspel och racingspel kommer också på prispallen.

Medlem

Blir lite varm i hjärtat när man ser att så många ogillar partyspel. Det finns hopp.

Medlem

Sportspel leder, vad förvånad jag blir.


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem
Skrivet av iLEZ:

Enkelt: JRPG. Jag spelar hellre tio EA-sportspel än en enda minut med stora blå bananhår på 12åriga asiatiska pojkflickor med magiska 12-meters-svärd. Argh!

hahaha, det ligger nått i det.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

musik/partaj - Har ingen som helst lust att sjunga Britta Spjut eller Beatles heller, spyr på dessa spel. Skulle vara ok däremot om det kom tex. "Singstar Mayhem" eller "Rockband Marduk"...
Hmm... Sämsta spel-julklappen:
- Trådlösa handkontroller till NES julen 93. Fungerade ganska bra, fast bara om du är innom 10 cm från givaren...

Medlem

Dubbelpost


signatur

Det var detta...

12
Skriv svar