'Ångra' i Outlook 2007

Medlem
'Ångra' i Outlook 2007

När jag skriver mail händer det att jag medan jag skriver vill ha tillbaks en tidigare version av det jag skrivit, eller att jag av misstag tar bort 'fel' saker, sånt som ska vara kvar. Allt innan jag skickar mailet, så klart.

I tidigare versioner av Outlook, kunde man i själva mailet 'ångra' (under 'redigera' vill jag minnas), och backa flera steg, till vad man skrivit tidigare. En räddningsplanka många gånger!

Nu kan jag inte hitta den möjligheten - var letar jag?? Hur gör jag? Det kan väl inte vara så illa att den helt försvunnit??

Medlem

Prova CTRl+Z för ångra.

Medlem

Tack, det funkar. - MEN finns verkligen inte möjligheten att ångra åtgärder kvar i Outlook 2007 som man hade tidigare, på samma sätt ?? Och i så fall - var hittar man den???

nj
Medlem

Inte för att jag har använt Outlook 2007, men det kan inte vara något liknande det här?

Medlem

JA!! Tack så mycket!

Inaktiv

Var nu en smart pojke och använd Firefox.
Till Firefox använder du Thunderbird som ersätter Outlook.
Allt är gratis att hämta.
Det går att välja att Firefox ska plocka över alla bookmarks från IE och har för mig (minns inte) att detsamma gäller e-posten.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Inte pojke... kvinna. Och jag har testat Firefox tidigare och gillade den inte särskilt bra. Få se nu hur jag kommer överens med Office 2007, som är ny för mig, tycker jag ännu sämre om den är det inte värre än jag kan ändra mig igen.

Inaktiv

Jag orkar sällan utveckla anledningar numera, vilket man naturligtvis bör.

Tänkte på att det inte är så skoj med surfvirus om man nu använder IE.

Thunderbird är dessutom perfekt, använde själv Outlook tidigare.

Gillade inte Office2007 heller. Inte ett dugg faktiskt.

Det var mina anledningar.

Angående "pojke" så var det mer för att det passade i frasen


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar