Ipod hittas inte

Inaktiv
Ipod hittas inte

Tjenare ja har ett stort problem jag ska resa i morgon och så börjar ipoden krångla

den hittas inte i datorn hur kan jag fixa detta ?:O

Medlem

Vad händer om du jackar i nån annan usb sak? Typ ett USB minne.
Funkar inte dom heller så borde du titta runt lite på din maskinvara. Bara att leta runt i kontrollpanelen så borde du hitta det.
Skulle det vara så att det är nå fel på dina USB portar så borde det stå där.

Annars vet jag inte vad problemet är. Men kolla först där, så kan du iaf vara säker på att det inte är USB porten som felar.

Ett annat tips kan vara att kolla forum och FAQ's på ipod hemsidan


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

Pröva starta datorn med ipoden ikopplad


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Ganska liten chans, men kanske så löser sig problemet om du nollställer ipoden eller vad man ska kalla det, håll intryckt MENU knappen och mittenknappen samtidigt i typ 5-6 sekunder.

Detta har löst många av mina problem iaf.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Inaktiv

det kommer ett sådant ljud när usb kopplas in och så står det i

"säker borttagning av maskinvara" att den finns men inte i Den här datorn eller i itunes WTF :S

Inaktiv

Uppdaterat till senaste iTunes ?
Provat iPoden i någon annan dator ?

Du skulle ju kunna testa en systemåterställningspunkt i windows, eller vad det heter, om det precis slutat fungera. Men support borde ju finnas hos Apple tycker ja.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Inaktiv

hmm mobilen hittas inte häller :S

Medlem

Om jag inte minns helt galet så hände något liknande för mig för någon månads sen. Jag sökte runt lite och hittade en sak om att man skulle avinstallera usb-portarna och sedan starta om datorn. Och det funkade faktiskt.
För att avinstallera gå in på enhetshanteraren -> USB-Styrenheter -> USB-Rotnav (hub) -> hö. klick -> Avinstallera.
När jag gjorde det så avinstallerade jag alla mina "hubbar".
Detta var av mina egna erfarenheter.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

1
Skriv svar