Den STORA web browser tråden

Inaktiv
Den STORA web browser tråden

Vilken web läsare är igentligen bäst? Själv har jag använt Internet Explorer i hela mitt liv men nu har det snackats om att det finns bättre. Vilken är bäst?

Samt vad tjänarde som tillverkar gratis web browers på?

sist men inte minst hur kommer det sig att inte att inte microsoft som har ganska mycket pengar inte har den själv klart bästa


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Du missade Konqueror och Safari.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Vilken web läsare är igentligen bäst? Själv har jag använt Internet Explorer i hela mitt liv men nu har det snackats om att det finns bättre. Vilken är bäst?

Samt vad tjänarde som tillverkar gratis web browers på?

sist men inte minst hur kommer det sig att inte att inte microsoft som har ganska mycket pengar inte har den själv klart bästa

Har det inte alltid funnits bättre än IE?

En vild chansning är att dom tjänar sina pengar på support och reklam, men jag vet faktiskt inte.


signatur

Insert funny qoute here

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Du missade Konqueror och Safari.

Sorry trodde inte att man kunde använda dem till windows. Där ser du hur bra jag kan sånt här

Jag har hört att Opera är den snabbaste i varje fall. Stämmer det? Jag bytte från min gamla browser på min mobil till en Opera mini. Oj så mycket snabbare och bättre alltså


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Mozilla som står bakom FireFox tjänar inget vad jag vet.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

Jag tycker Firefox är ganska överlägset bättre, dels är det snabbare o smidigare, men det känns också som man får tätare uppdateringar. Vilket självklart är bra


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem
Skrivet av quadpod:

Jag tycker Firefox är ganska överlägset bättre, dels är det snabbare o smidigare, men det känns också som man får tätare uppdateringar. Vilket självklart är bra

Och addons

Medlem

Mozillas program utvecklas av entusiaster, alltså privatpersoner runt om i världen. Om jag inte fått det om bakfoten.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

Är det någon här inne som har testat något annat än IE och FF?


signatur

|=@/V _//-\6 |v|155@ !

Medlem
Skrivet av NästanHS:

Är det någon här inne som har testat något annat än IE och FF?

Ja, Netscape.

Medlem

jag testar opera just nu. mycket trevlig browser, som kändes bra mycket snabbare än IE och FF (2.X). Den har dock börjat sega ner sig på sistonde, och jag vet inte om det beror på opera eller på min dator... just nu är FF 3.X den som fungerar bäst för mig.

Medlem
Skrivet av NästanHS:

Är det någon här inne som har testat något annat än IE och FF?

Jag hade opera ett bra tag, fungerar minst lika bra som Mozilla.

1
Skriv svar