GT5-demo i morgon, FZ har provkört

Robot
Medlem
GT5-demo i morgon, FZ har provkört

fan va nice blir till att ladda ner i morgon, Synd jag sålt mig G25 ratt :'(


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Gött Jag har en ratt till PC. Undra om den funkar till PS3? USB ingång används då.


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem

Låter fint, kliar lite i fingrarna.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

oooh längtar!

undrar om man kan ladda ner det 00:00 inatt ?

Medlem

Ska ta fram min G25 och stå beredd! Här ska det liras och få uppleva en första smak på vad som komma skall!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Gryymt! Har ju min G25 med WheelstandPro ståendes som bara väntar

Medlem

Hm, ska skaffa PS3 någon gång här framöver, blir väl till att ladda ner demot så fort ja blir uppkopplad

Inaktiv

fan va gött längtar !

Medlem

Äntligen!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Nu ska G25:an få jobba lite extra, dirt2, toca3, GRID och nu gt5, stackars ratt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Oboy oboy de här låter underbart. Helgen är räddad

Medlem
Skrivet av Naida:

oooh längtar!

undrar om man kan ladda ner det 00:00 inatt ?

Det kommer du ej kunna göra eftersom att psn-Store inte uppdateras förens på kvällen.

Medlem

Men SUCK vilken tur man ska ha. Sett fram mot det här i ett par dagar nu och tänkte dra ett par varv i prologue ikväll.

Skulle frytta in PS3:an från TV-rummet till min lirhörna (det område av lyan som inte kärringen har beslagtagit) och GIVETVIS så tappar jag skiten i backen..

Helt j*vla stendöd.. Lattjof*ckinglajjbans.

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Men SUCK vilken tur man ska ha. Sett fram mot det här i ett par dagar nu och tänkte dra ett par varv i prologue ikväll.

Skulle frytta in PS3:an från TV-rummet till min lirhörna (det område av lyan som inte kärringen har beslagtagit) och GIVETVIS så tappar jag skiten i backen..

Helt j*vla stendöd.. Lattjof*ckinglajjbans.

Ajajaj du, vilken osis! Lider med dig...!

Medlem

Edd1e, använd hemförsäkringen då, har du ingen drulle redan så äre ju bara å ringa å skaffa Visst, kostar kanske lite självrisk, men det lär vara billigare än å köpa en ny iaf

Själv låter jag min stå stilla i tvbänken haha, ska tankas!


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem

Har Logitech ratt för pc som funkar perfekt till ps3

Inaktiv

Underbart!!

Nu ska det tävlas om en styrning i en riktig bil!

Medlem

Längtar efter fullversionen! Ska köra top gear banan!

Medlem

Fan nu måste ja få en G25a i julklapp

Medlem

Det smarta med det senare släppet än forza och att släppa en demo istället är att dom kan lyssna dom obligatoriska jämförelserna till forza som kommer att göras och finjustera GT5 för att toppa forza när det släpps. GT5 kommer att vinna.


signatur

yolo

Medlem

w00t, var inte prologue ett demo?

@ Dödbringer, handlar allt i din värld om att PS3 måste vara bättre än Xbox 360 eller? Sjukt patetiskt i så fall.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Här ska laddas med ladd!


signatur

Meep!

Medlem

Hur var grafiken om man jämför emot Forza 3?


signatur

AYY LMAO

Redaktör

Grafiken kändes lite blek tyckte jag. Men demon är bara omkring 200 MB stor, skulle tro att det inte lagt så stor vikt vid utseendet.


signatur
Medlem

Grafiken i Prologuen tycker jag är bättre än Forza 3s grafik, men då har jag inte sett forza i hdmi version. Man tycker ju att de borde använda Prologuen till att göra denna "lill-demo" och ta bort allt rubbish så bara det för tävlingen är kvar.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Drog hem "demot" nu ... och satan va kul de e ... dock kassa tider så här på morronkvisten men te helgen när man e ledig så ska man fan komma under 1.40! (1.44 nu med massor drift).

Fysiken är underbar, vilken känsla det är att ratta (läs: dualshocka!) den trimmade 370n. Kan bara säga att det gjorts en förbättring jämfört med Prologuen på just bilfysiken.

Ge mej mars och lär mej japanska nu, så kan man iaf sno ett ex där nerifrån.

/Adde

Medlem
Skrivet av Bengan87:

Drog hem "demot" nu ... och satan va kul de e ... dock kassa tider så här på morronkvisten men te helgen när man e ledig så ska man fan komma under 1.40! (1.44 nu med massor drift).

Fysiken är underbar, vilken känsla det är att ratta (läs: dualshocka!) den trimmade 370n. Kan bara säga att det gjorts en förbättring jämfört med Prologuen på just bilfysiken.

Ge mej mars och lär mej japanska nu, så kan man iaf sno ett ex där nerifrån.

/Adde

Håller med, de har verkligen förbättrat känslan i bilarna. Riktigt svårt och utmanande. Man måste ha ratt för att få ut allt av spelet. Day 1!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fy fasen vad bra det var.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Fy fasen vad dåligt det var. Ingen realism, släng i 1:an när du kör i 180 och se vad som händer. Ingen skadefysik, kan inte stänga av TCS trots att det ska vara av.

Driver de med oss eller ?

12
Skriv svar