Alternativ till windows messenger?

Medlem
Alternativ till windows messenger?

Hej!

Vill ha ett alternativ till windows messenger som inte är så resurskrävande och som ändå har lite av funktionerna. I webbmessenger kan man till exempel inte se vad folk skrivit för kommentarer jämte sina namn osv. Vet att det går att googla men jag har inte ork o tid att sitta på jobbet o prova mig igenom massa olika program.

Tacksam för svar.

MVH Pär


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Pidgin finns, fungerar ypperligt.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Okej tack, men vad är GTK+ ? När den installerar pidgin står det Error when installing GTK+.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Googlade lite, är nån drivrutinsgrejjs orkar inte krångla med det, några mera förslag från någon?


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Inaktiv

Skype fungerar ypperligt. Det drar dock en del datorkraft.


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Medlem

aMSN är bra alternativ till windows messenger.

Medlem

Miranda Är ett otroligt bra chattprogram som jag har använt mycket. kan hantera olika chattprogram på samma gång tex yahoo,msn,irc ovs.


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

Trillian funkar bra


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

Okej nu har jag provat Miranda vilket jag gillade skarpt... var litet o smidigt o härlig simpelt utseende utan att vara allt för fult. Enda problemet med det är att man inte kan se folks kommentarer jämte sina namn.

Har också provat aMSN, där kan man se kommentarerna vid namnen men tyvärr så var utseendet o storleken på det inget vidare. Ska prova Trillian med så får vi se om det kanske är det bästa.

Tack för svaren!

MVH Pär


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar