Crackdown 2 filmat

Robot
Medlem
Crackdown 2 filmat

Is dat sum Prototype?


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Nice


signatur

||||||||||||
||||||||||||

KoP
Medlem
Skrivet av AshTray:

Is dat sum Prototype?

huh??

Medlem

trevligt trevligt.. Ettan var ju helt klart underskattad..

E inte så förtjust i glidgrejen dock.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Lovar nog mycket skoj. Ser lika kul ut som ettan.
Sen om det kunde kosta 99kr som ettan gör så vore det trevligt. Har man inte kört ettan kan jag inte tänka mig att det är värt betala 6 gånger så mycket för ett likadant spel.

Medlem
Skrivet av AshTray:

Is dat sum Prototype?

oh yes it is.

http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_clone

Bra mesigt att ta en låt och stoppa den i en trailer, censurera den och redigera om texten till den för slutklämmen för övrigt.

Medlem
Skrivet av c0rp:

Har man inte kört ettan kan jag inte tänka mig att det är värt betala 6 gånger så mycket för ett likadant spel.

Likadant spel? Är alla uppföljare likadana menar du eller?
Varför skulle Crackdown 2 vara likadant som första spelet? Trailern får mig inte att tycka så iaf.

Medlem

alltså, seriöst. verkar ju bli lika jävla fult och tråkigt som ettan.

det känns ju som att det enda dom utnyttjar på dom "nya" konsolerna är utrymmet, annars skulle man ju kunnat tro att det var ett ps2spel

Medlem
Skrivet av derpious:
Skrivet av c0rp:

Har man inte kört ettan kan jag inte tänka mig att det är värt betala 6 gånger så mycket för ett likadant spel.

Likadant spel? Är alla uppföljare likadana menar du eller?
Varför skulle Crackdown 2 vara likadant som första spelet? Trailern får mig inte att tycka så iaf.

Ja visst är det så! Grundkonceptet är ju oförändrat. Enbart en glidarkostym ändrar inte grundkonceptet.
Om du inte tänkte på första Crackdown när du såg tvåans trailer så gjorde du det åtminstone i ditt omedvetande.

KoP
Medlem
Skrivet av c0rp:

Lovar nog mycket skoj. Ser lika kul ut som ettan.
Sen om det kunde kosta 99kr som ettan gör så vore det trevligt. Har man inte kört ettan kan jag inte tänka mig att det är värt betala 6 gånger så mycket för ett likadant spel.

Jag kommer iaf köpa detta pga nyheterna såsom 4 player co-op m.m.

Medlem

Fy fan va ruttet de såg ut. Köp Prototype istället, ser bra mkt bättre ut, och är troligtvis bra mkt roligare också.
Coop räddar inte ett spel som ser såhär jävla illa ut och inte verkar vara nyskapande...finns så jävla mkt annat att välja på i genren.
Ska vi som köper spel 2010 välja detta, Mafia 3 eller Just Cause 2 t.ex.? Just de...inte många som tänker Crackdown 2 då iaf eller hur...

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Fy fan va ruttet de såg ut. Köp Prototype istället, ser bra mkt bättre ut, och är troligtvis bra mkt roligare också.
Coop räddar inte ett spel som ser såhär jävla illa ut och inte verkar vara nyskapande...finns så jävla mkt annat att välja på i genren.
Ska vi som köper spel 2010 välja detta, Mafia 3 eller Just Cause 2 t.ex.? Just de...inte många som tänker Crackdown 2 då iaf eller hur...

Just Cause var ju så tråkigt så man somnade.. Crackdown var däremot något av det roligaste jag spelat. som GTA, fast på steroider. hur kan man inte gilla det?

jag tyckte inte att det såg fult ut¿ hur kan du påstå det? förresten så räddar inte grafiken ett spel heller så...

Medlem

Såg ju riktigt kasst ut, ser ut som ps2 grafik som nämndes tidigare...Grafiken gör inte ett spel men det blir bra mycket trevligare med snygg grafik.

Medlem

Alla som klagar på grafiken; kom ihåg att det är cell-shading precis som i ettan som för övrigt var riktigt läckert å förbannat roligt!

1
Skriv svar