UFC 2010 Undisputed presenterat

Robot
Medlem
UFC 2010 Undisputed presenterat

Kan inte direkt säga att jag längtar, UFC 09 är redan så bra det kan bli känns det som !

Medlem

ÄNTLIGEN!!!

Fanns viktiga saker som fattade i UFC 2009.som t.ex Southpaw stance, cagepress...

Medlem

ÅFYFAN ÅFYFAN ÅFYFAN vad läckert!
09 är ju så fett! 10 lär ju bli fetast!

Och hoppas dom har med massa nya fighters och gamla som t.ex. Clay Guida, Gracie, Shamrock, osv, Såg att Kimbo var med iaf

Medlem

DraxXus: Jag tror bara de har med en rooster från UFC. Shamrock ska dock vara med i EA's MMA.

Hoppas dom har gjort Kimbo lika dålig som han är IRL. Dvs punch power men noll ground och skulle således dö mot tex Mir


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Kan berätta att guida i alla fall inte kommer vara med.

"There was a rumor that you were offered money to cut your hair so that you could be in UFC Undisputed: 2009. Any truth to it?

In Columbus, Dana White offered me $10,000 to cut it. First it was $5,000, and then $10,000, and I laughed. I told him to add a couple zeros and we'll talk. The hair's here to stay. It's part of my style, part of my trademark.

It wasn't because of the video game, but my hair is the reason I'm not in the video game. They couldn't perfect it. They didn't have enough technology to do it right. More to come for 2010. It will be bigger, better, more sharp, and hopefully I'll be wearing the belt in that game."

Medlem

Tyckte 09 var stelt och tråkigt, hoppas de fixat det till detta


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av Hymer:

Hoppas dom har gjort Kimbo lika dålig som han är IRL. Dvs punch power men noll ground och skulle således dö mot tex Mir

Märks att du inte hänger med. Kolla på TUF Finalen där han möter Houston Alexander. Jag blev iaf impad av hans groundgame även om matchen i övrigt var lite seg. Vilket jag kan förstå, det är läskiga snubbar båda två och fan om man ska gå ner på att man råkar öppna sig med ett dåligt slag. Jag ser fram emot att kötta med Kimbo iaf, så jävla tung snubbe. Huruvida han hade haft en chans mot Mir eller inte är ju en annan fråga.

Medlem

natogundalf: nej jag hänger inte med har inte följt ufc sen ja 2002 och har inte aktivt tränat i nu ca 3år. Jag har inte en aning om vad jag pratar om.

Du kan ju för fan inte ta Huston Alexander som exempel då killen var direkt vald för att matcha Kimbo då ingen av dom har något ground game + att Kimbo skulle få en vinst. Tyckte inte Kimbos ground var nått att hänga i granen, Han kastade honom wow lixom nej.. Vem skulle han kunna slå som är top 10 i HW i UFC eller StrikeForce? JDS? Noguira? Velazquez? Brock? Mir? Fedor? Barnett? Werdum? Rogers? Carwin? Personligen så tror jag att Kimbo inte kommer bli mer än en medelmåtta som får vara kvar endast för att han är en ppv seller. Han kommer ju aldrig bli nära top 10 eller 5 och ännu mindre hålla ett bälte.

Men skulle han mot all förmodan bli duktig så kommer jag vara den första som erkände att jag hade helt fel


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

DraxXus: Jag tror bara de har med en rooster från UFC. Shamrock ska dock vara med i EA's MMA.

Hoppas dom har gjort Kimbo lika dålig som han är IRL. Dvs punch power men noll ground och skulle således dö mot tex Mir

Men vafasen, ska Shamrock vara med där,
Tyckte mig höra att dom som signade för EA's version inte fick tävla eller vara med i UFC?

Jäkligt synd att dom inte kan ta med Clay pga hans hår, jag menar, dom behöver ju inte överdriva med just hans frilla att det ska se lika realistiskt ut som ngn sleten headbanger.

Ahh Kimbo Slice, har mycket tunga slag men som någon herre skrev att hans groundgame inte är något vidare,
Men jag säger en sak: Ufc är oförutsägbart,
Ett slag kan avgöra hela matchen.
Eller ett bra exempel är ju Liddell mot Randy, Randy snubblar till pyttelite och då får Liddell in ett slag pga det och vinner hela matchen.
Slutsatser: underskatta inte Kimbo pga hans mindre bra groundgame.

Medlem

Öhm, jaha. Är det bara jag som inte blev speciellt upphetsad av denna trailern? Det såg nästan exakt ut som det första spelet, och det ser onekligen ut som om mina farhågor att denna spelserien kommer bli en årlig affär med minimala förbättringar per spel är sanna.

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Öhm, jaha. Är det bara jag som inte blev speciellt upphetsad av denna trailern? Det såg nästan exakt ut som det första spelet, och det ser onekligen ut som om mina farhågor att denna spelserien kommer bli en årlig affär med minimala förbättringar per spel är sanna.

Första var ju redan så jävla bra så det behövdes inte mycket mer ändringar, La till det dom hade missat i första, Cage press osv.

Medlem

Jag vet inte riktigt om jag vill betala fullpris enbart för några nya fighters och animationer, om vi snackat PC så hade så små förbättringar knappt varit värt en expansion ens. Men spelindustrin har lärt sig att mjölka maximalt med pengar ur minsta möjliga ansträngning så det är inte särskilt förvånande att de vill ta ut fullpris för detta.

Ska väl inte ta ut för mycket i förskott baserat på en liten trailer, men jag lägger i varje fall mina förhoppningar på en ganska sval nivå för säkerhets skull.

Medlem

FUCKING YEAH!!

KIMBO SLICE! Fan va glad jag blir =D


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Jag vet inte riktigt om jag vill betala fullpris enbart för några nya fighters och animationer, om vi snackat PC så hade så små förbättringar knappt varit värt en expansion ens. Men spelindustrin har lärt sig att mjölka maximalt med pengar ur minsta möjliga ansträngning så det är inte särskilt förvånande att de vill ta ut fullpris för detta.

Ska väl inte ta ut för mycket i förskott baserat på en liten trailer, men jag lägger i varje fall mina förhoppningar på en ganska sval nivå för säkerhets skull.

Jo jag håller med. Är mer intresserad av EA's MMA. Där får man ett helt annat roster och ett helt annat spel för samma pengar. Sen kanske det inte blir lika bra som Undisputed men jag har ändå förtroende för EA efter Fight Night-serien plus att de har haft tid att lära sig av vad som funkade och inte funkade i Undisputed.

Medlem

Detta borde ju passa bättre för dlc än att släppa nytt spel varje år ble säger jag.

Dissade nhl när det kom varje år sista jag spelade var nog nhl 99 eller där om kring.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

hoppas att allt runt om är större.

lite andra "ringar" och lite längre career mode
lite fler grejer helt enkelt! för jag älskar fortfarande 09an men den saknar lite extraprylar!

Medlem
Skrivet av rolle90:

FUCKING YEAH!!

KIMBO SLICE! Fan va glad jag blir =D

Tänkte samma sak.. KIMBO! Fuck yeah..

1
Skriv svar