Spec Ops: The Line annonserat

Robot
Medlem
Spec Ops: The Line annonserat

Oooh, ser lite småcoolt ut. Är riktigt trött på Gears of War-kopior men detta kanske räddas av sin annorlunda miljö. Kan ju hoppas iallafall.

Medlem

Får en Gears of War känsla

Medlem

Ser riktigt kul ut

Medlem

Ser bra ut, hoppas att det blir det också.

Medlem

"Specs Ops: The Line annonserat"

Inte ok, ser förjäkligt ut.

Medlem

Oh... Spec-Ops var ju ett alternativ likt det första Ghost Recon på sin tid, hoppas det håller måttet!

Medlem

Arkadskit


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Detta var ju den enda som visade upp något fräscht, och det såg riktigt bra ut tycker jag. Trist hur man måste ha ett etablerat namn för att få uppmärksamhet i spelvärlden. Sen var väl Gears of War inte först med något de gjorde, de gjorde det endast bättre än andra, så knappast en kopia.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kuci:

"Specs Ops: The Line annonserat"

Inte ok, ser förjäkligt ut.

Come again?


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Kuci:

"Specs Ops: The Line annonserat"

Inte ok, ser förjäkligt ut.

Come again?

Spec Ops felstavat

Medlem

@Spiken: Som c0rp skrev.

(ifall du tänker skriva nåt dåligt tillbaka så tänker jag bara säga att det ser väldigt oprofessionellt ut att skriva sådana stavfel och när ni har fixat problemet så kan ni la ta bort mina 2 meddelanden så slipper vi spammet)

Medlem

Ser jäkligt najs ut!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kuci:

@Spiken: Som c0rp skrev.

(ifall du tänker skriva nåt dåligt tillbaka så tänker jag bara säga att det ser väldigt oprofessionellt ut att skriva sådana stavfel och när ni har fixat problemet så kan ni la ta bort mina 2 meddelanden så slipper vi spammet)

Haha, ingen fara, stavfel händer, slippery sausage fingers. Fixat, tack för korren.


signatur
Medlem

Gött, då tar jag bort mina meddelanden och så har inget hänt

OnT: Ser ut som ett nice spel, hoppas på ett bra demo!

Medlem

Smått intressant

Medlem

Det var väll 2002 senast det kom en ny Spec Ops spel?

Medlem

Känns som att det ser bättre ut än vad det är! Påminner om Blacksite Area 51! Och det var ju inte mkt att hänga i granen..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Quicken:

Det var väll 2002 senast det kom en ny Spec Ops spel?

Ja och typ -99 om man bara räknar PC spelen. och nu består både utgivare och utvecklare av helt andra så detta kan ju bli hur som helst...

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Känns som att det ser bättre ut än vad det är! Påminner om Blacksite Area 51! Och det var ju inte mkt att hänga i granen..

Du menar blackshit area

1
Skriv svar