Green Day: Rock Band officiellt

Medlem
Green Day: Rock Band officiellt

....
Säljer ens rock band och guitar hero osv nå mer? Känns som om att det har kommit ut alldeles för många så folk är less, men vad vet jag.

Inaktiv
Medlem

varken detta eller beatles kan ju va något att ha.

Medlem

Ge mig The Killers: Rock Band! Finns förövrigt på tok för många versioner, lite The Sims varning.

Medlem

Ge mig Queen Rockband!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Punkrockare? Green day = / = punk.

Medlem

Nu har det gått för långt.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Beatles, Metallica, AC/DC, Aerosmith? OK, de är alla giganter. Green Day? Några fjantar med eyeliner och två radiohits? Snälla nån, blir det Lady Gaga-Hero nästa då, eller Team Ola-Singstar till våren? Seriöst, dags att tagga ner lite.

Medlem

var ett jävla tag sen Green Day var punk. dom är bara poprockare nu, dock så måste jag säga att det inte låter helt förjävligt.

men mjaa, känns som att vi kvävs av alla dom här spelen snart.

hade hellre sett GH:Blink 182 istället om man skulle ha ett band som var punk innan dom började tjäna massa pengar.

EDIT: Haha måste tillägga att det ser väldigt fult ut, kunde dom inte åtminstone försökt "vinna över" Guitar Hero?
Femman har ju iaf snygg grafik också

Medlem

Spelar mycket hellre detta än Beatles.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Ska man börja diskutera vilka band som verkligen är "punk", så får man väl ändå hålla sig till de som poppade upp på 70-talet?

Tycker det är smått fantastiskt att de fortfarande kan trycka ut Rock Band och Guitar Hero med några få nya låtar som enda nyheter till fullpris, folk borde ju tröttna.

Medlem
Skrivet av KraFFs:

Ska man börja diskutera vilka band som verkligen är "punk", så får man väl ändå hålla sig till de som poppade upp på 70-talet?

Tycker det är smått fantastiskt att de fortfarande kan trycka ut Rock Band och Guitar Hero med några få nya låtar som enda nyheter till fullpris, folk borde ju tröttna.

nä, men nu ska vi väl inte börja diskutera DEN aspekten. men Green Day säger ju inte ens att de är punk längre, dom spelar ju den sortens musik alls heller.
det är ju bara så. det är ju PopRock

Medlem

Green Day? Herregud, varför tar dom inte och gör ett Rock Band: Tokio Hotel när dom ändå håller på :<

Nä, Rock Band: Queen eller Rock Band: Protest the Hero skulle vara något


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Rock Band: Queens of the Stoneage!

Medlem

Nice, green day har många bra låtar.

Medlem

Till er som tycker Green Day bara har ett par radiohits: Dom har hållt på sedan slutet på åttiotalet och sålt över 70 miljoner skivor och är riktigt grymma live. Ni som var på deras konserter här i Sverige nu senast vet vad jag snackar om.

Detta blir ett definitivt köp! Green Day FTW!

Medlem

när kommer rammstein som eget rock band/guitar hero? det vore något det.

Medlem
Skrivet av Hondulu:

Till er som tycker Green Day bara har ett par radiohits: Dom har hållt på sedan slutet på åttiotalet och sålt över 70 miljoner skivor och är riktigt grymma live. Ni som var på deras konserter här i Sverige nu senast vet vad jag snackar om.

Detta blir ett definitivt köp! Green Day FTW!

Så sant, sett deras två senaste sverige-spelningar och det var helt grymt. Tycker deras musik passar bra till ett spel som detta.

Protest the hero? Hur många skivor har dom släppt och sålt? Typ 2?


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
Skrivet av Nimr0d:
Skrivet av Hondulu:

Till er som tycker Green Day bara har ett par radiohits: Dom har hållt på sedan slutet på åttiotalet och sålt över 70 miljoner skivor och är riktigt grymma live. Ni som var på deras konserter här i Sverige nu senast vet vad jag snackar om.

Detta blir ett definitivt köp! Green Day FTW!

Så sant, sett deras två senaste sverige-spelningar och det var helt grymt. Tycker deras musik passar bra till ett spel som detta.

Protest the hero? Hur många skivor har dom släppt och sålt? Typ 2?

Hoppas bara dom tar med gamla klassiker som Christie Road och Going to Pasalaqua för att nämna några. Vore kul om dom utformar det så att man precis som Green Day börjar spela på småscener i Berkeley och spelar upp sig genom nittiotalet.

Inaktiv

När kommer Rock Band/Guitar Hero Iron maiden, Judas Priest eller Megadeth!?

Inaktiv

Guitar hero/rockband Volbeat


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Inaktiv

Hoppas dom släpper GH: METAL nån jävla gång. Eller GH: In Flames.. Hade varit nåt det..

Bara sånna låtar som är roliga i guitarhero ändå. Vem fan vill spela låtar som t,ex Green Day där dom pumpar powerackord i 3minuter? Vill ha melodier, stämmor, solon i en jävla kavalkad.. och ÖS!

Medlem

Shit så värdelöst, green Day suger ju sten hårt. :/
Rock Band spelen som så annars är så bra.
Visserligen släpper dom ju nya låtar för nedladdning hela tiden till Rock Band 2 så vem behölver egentligen ett helt nytt lir...

Medlem

Nä nu börjar det kännas som att Rock Band försöker mjölka som Guitar Hero -_- Rock Band: Nirvana eller Rock Band 3!!

Aja, blir nog ett Green Day köp trots allt, är så sjukt trött på 2an


signatur

Game long and prosper

Medlem

Är det något Rockband eller Guitar Hero jag vill ha så är det något mycket tyngre. Lite trött på det vi redan smakat på, flera gånger t.om.

Kanske något i stil av In Flames och Arch Enemy. Just nu klarar jag mig utmärkt utan ett "Band" spel.

Medlem

U2 nån? eh.. nej..


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Orkar inte med green day dom kan inte göra bra musik någon mera


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Om de släpper ett Rock Band: Power metal så kommer jag köpa ett sånt här spel för första gången!

Medlem

Palla skriva att green day är punk rock..
Det är bara ett par miffon som kan 3 ackord och säljer ut sig..

Detta är punkrock..

12
Skriv svar