Webhotell

Medlem
Webhotell

Finns det någon som har erfaranhet av alla dessa webhotell som är en ljungel rent ut sagt.
Jag ska ha ett inte för billigt men inte dyrt heller.
Stöd för PHP och dom andra skriptspråk.

Läste att det var någon som gjorde en tråd om One.com som verkade bra men nu när det har gått ett tag så? Är det fortfarande något att satsa på?
Plus att det blev ju inte direkt värdens billigaste domännamn.

MySQL verkar lite för jobbigt så jag tänkte det blir lättare med ett hotell


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jo det är lite utav en djungel, det är dock lite svårt att veta vad du menar med "dom andra skriptspråk". Kan det vara cgi du menar eller vilka är det du behöver?
MySQL är en databas och erbjuds av webhotell som t.ex One.com erbjuder.
Du kan ju alltid börja med One.com, de erbjuder PHP och MySQL för en billig summa.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Kan rekomendera one.com varmt, har kört med dom i snart 3 år och aldrig några probbs.


signatur

The real Jmpr Laptop= p4 3.4 : 2048MB DDR2 :100GB ATA100 disk :17"Widescreen :ATI radeon x600 256MB:LightScribe DVD +/-R +/-RW : Win XP home

Medlem

Kan verkligen inte rekommendera one.com om du skall köra lite mer avancerat. De har dessutom stängt alla portar utom port 80 och vägrar öppna andra portar. Deras MySQL databas stora begränsningar och du kan bara ha en enda stor databas. Dessutom stödjer de inte alla script(pyton tror jag inte funkar, sist jag skulle köra ett statsscript). Men visst, de är billiga.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Okej låter osäkert med One, tack för allt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar