Green Day: Rock Band officiellt

Medlem
Medlem

När kommer Eddie Meduza: Rock Band?
eller Onkel Kånkel: Rock Band?

då snackar vi försäljningrekord!

Medlem

Det märks ju vilka av de som svarar som inte ens var födda när Green Day startade...
Green Day, som någon skrev, har sålt över 70 miljoner skivor och har hållt på sedan slutet av åttio-talet. De har mängder av hits bakom sig, betydligt fler än exempelvis Aerosmith som redan har ett eget spel (GH)...
Att de får ett eget spel är inte så konstigt. De har släppt 8 studio-album. The Killers som någon efterlyste har släppt 3 (4 om man räknar b-sidor)... Det funkar inte att släppa ett sådant här paket med ett band som knappt producerat någon musik. Green Day har ett gediget material att välja bland och har blivit så pass "rumsrena" att den stora massan tagit dem till sig vilket resulterat i god försäljning och potential att sälja stort av ett Rock Band paket som man nu bestämt sig för.

Medlem

ge oss Rockband: Blink 182 !!!


signatur

Hunch

Medlem

sämsta bandet någonsin? :S


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

Om informationen nu stämmer så ska det ju tydligen gå att importera låtarna, vilket ju självklart är bra men ändå...varför inte bara hålla sig till RB2 o släppa låtar online istället?

Medlem

Omfg! Gillar ju RockBand så mycket! Varför ska de envisas med att släppa sånna här skitspel?

Medlem

gamla green day var bra men göra ett sånt här spel av punk musik kommer nog inte bli så bra, byta mellan tre toner i en hel låt kommer inte bli kul :S blev less på såna här spel efter att gh3 och första rock band kom, allt efter det är bara ett stort frågetecken för mig om vad dem tänker på

Medlem

Rock Band: Bullet for my valentine (Y)

Medlem
Skrivet av bellyman:

Green Day? Herregud, varför tar dom inte och gör ett Rock Band: Tokio Hotel när dom ändå håller på :<

Nä, Rock Band: Queen eller Rock Band: Protest the Hero skulle vara något

Skulle ett rockband: protest the hero komma... Skulle fan slänga mig över det, vore helt awesome

Medlem

mjölka mjölka


signatur

P.L.U.R

Medlem

Vill ha gillar green day som fan ända sedan jag var liten kotte, och hörde basket case första gången när den var sprillans ny

och ja som några andra sagt här också, Jag funderar också varför dom inte bara helt enkelt har t,ex Rockband 2. eller Gyra 5 och istället för släppa massa nya spel, låt folk ladda hem alla låtar dom vill ha, eller ladda hem hela "skiten" som spelen dom vill släppa ligger på, t,ex detta nu, eller dom andra skit grejorna som har kommit. slipper man byta skiva för spela olika låtar, och alla blir nöjda över att slippa springa och köpa nya spel som tar upp plats på hyllan när funkar me det gamla.

Medlem

Hoppas verkligen dom tar med denna låt. Så jävla grym live.
Billie Joe på speed i det glada 90 talet.

http://www.youtube.com/watch?v=4yvivoayXcg

Medlem

You gotta be shitting me.... Nåja, kul för GD fansen antar jag:p


signatur

Where are we runnin'?

Inaktiv

green day får ett eget rock band OMGOMGOMGOMGOMG... de e ett av mina favoritband YEAH!!!!!!!!! längtar!

12
Skriv svar