Se Batman: Arkham Asylum 2

Robot
Medlem
Se Batman: Arkham Asylum 2

Ser onekligen snyggt ut. fan man får väl köpa det första som julklapp till sig själv,har funderat så många gånger på det nu.man gillade ju demot.

Medlem

Fett Älskade ettan ^^

Medlem

Den här nyheten finns iofs ihopbakad med denna redan, http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=35877.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Ser onekligen snyggt ut. fan man får väl köpa det första som julklapp till sig själv,har funderat så många gånger på det nu.man gillade ju demot.

Det är ju inga in-game sekvenser så vet inte hur du menar nu?
Första spelet är snyggt men inte nåt man kan avgöra från ett CGI-klipp

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av derpious:

Den här nyheten finns iofs ihopbakad med denna redan, http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=35877.

Well ofcourse, jag skrev båda och tyckte det var värt en headsup nu när vi har trailern själva.


signatur
Medlem
Skrivet av derpious:
Skrivet av AndyZedd:

Ser onekligen snyggt ut. fan man får väl köpa det första som julklapp till sig själv,har funderat så många gånger på det nu.man gillade ju demot.

Det är ju inga in-game sekvenser så vet inte hur du menar nu?
Första spelet är snyggt men inte nåt man kan avgöra från ett CGI-klipp

Va? Trailern ser ju knappast särskilt mycket bättre ut än vad spelet gjorde.

Medlem
Skrivet av derpious:
Skrivet av AndyZedd:

Ser onekligen snyggt ut. fan man får väl köpa det första som julklapp till sig själv,har funderat så många gånger på det nu.man gillade ju demot.

Det är ju inga in-game sekvenser så vet inte hur du menar nu?
Första spelet är snyggt men inte nåt man kan avgöra från ett CGI-klipp

Filmen är gjord med unreal engine 3, samma motor som i första spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Första spelet var ju sjuuukt jäkla nice hoppas de lyckas lika bra med tvåan, och att de har samma röstskådisar.

Medlem

Första spelet var ruskigt bra, bland det bästa single-player spel jag någonsin kört. Så troligt bra stämning.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Hade hoppats på någon annan skurk än jokern. Spelet slutade ju med någon slags cliffhanger väl? Minns att det var nåt sånt och att det fick mig att tro att det var någon annan bad guy på gång i nästa spel.

Medlem

Blir det inte two-face som huvudskurken kanske?

Medlem

Jag älskade det första spelet. Hoppas de lyckas med tvåan också

Det mesta är väl redan färdigkodat (de återanvänder väl det mesta från första spelet), så jag hoppas de kan lägga ner mer tid på story och finslipning för en ännu större upplevelse

Medlem

Jävlur va najs! Now i am a happy little guuurl

Medlem

Första spelet var fantastiskt, en given kandidat till årets spel om du frågar mig. Ska bli mycket intressant med en uppföljare, främst då att se vad de väljer för skurkar (för de kan väl inte återanvända mer än Jokern från första?). Mysig trailer var det också, sätter en härligt kaotisk stämning inför spelet

/ LordDaimos

Medlem

Gött med Mark Hamill som The Joker igen.:)

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Hade hoppats på någon annan skurk än jokern. Spelet slutade ju med någon slags cliffhanger väl? Minns att det var nåt sånt och att det fick mig att tro att det var någon annan bad guy på gång i nästa spel.

Jepp men vill inte säga nått mer för dom som inte spelat spelet.

Inaktiv

Va vad är det här?! :O... Ska inte alla börja gnälla över att det är för tidigt att släppa en 2a?? Varför gör ingen det när alla gjorde det när L4D2 utannonserades?


signatur

CZorg will rise again...

Inaktiv
Skrivet av CZorg:

Va vad är det här?! :O... Ska inte alla börja gnälla över att det är för tidigt att släppa en 2a?? Varför gör ingen det när alla gjorde det när L4D2 utannonserades?

Det är ju ett singleplayer spel only.

Hell Yeah! Första spelet var underbart...

Någon som vill spekulera i varför jokern får en blodtransfusion eller vad det nu är för röd vätska?

Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av derpious:
Skrivet av AndyZedd:

Ser onekligen snyggt ut. fan man får väl köpa det första som julklapp till sig själv,har funderat så många gånger på det nu.man gillade ju demot.

Det är ju inga in-game sekvenser så vet inte hur du menar nu?
Första spelet är snyggt men inte nåt man kan avgöra från ett CGI-klipp

Va? Trailern ser ju knappast särskilt mycket bättre ut än vad spelet gjorde.

Tyckte du inte första spelet var snyggt behöver du gå o kolla efter starr... (alternativt köpa ny dator;))Vilket du än föredrar

Skrivet av Spectral:

Hade hoppats på någon annan skurk än jokern. Spelet slutade ju med någon slags cliffhanger väl? Minns att det var nåt sånt och att det fick mig att tro att det var någon annan bad guy på gång i nästa spel.

Var väll nåt med scarecrow va? i vattnet om jag minns rätt

Skrivet av Kaptenkundvagn:

Hell Yeah! Första spelet var underbart...

Någon som vill spekulera i varför jokern får en blodtransfusion eller vad det nu är för röd vätska?

Han blev ju förvandlad till super mutant på slutet så efter hans lilla förvandling tillbaka till liten klen tångräka måste ha slitit på kroppen en del...:) (hans ryggrad stod ju tex ut på utsidan med fräna "spikes")


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Spectral:

Hade hoppats på någon annan skurk än jokern. Spelet slutade ju med någon slags cliffhanger väl? Minns att det var nåt sånt och att det fick mig att tro att det var någon annan bad guy på gång i nästa spel.

Var väll nåt med scarecrow va? i vattnet om jag minns rätt

Första spelet slutar med att

man får höra att Harvey Dent aka. Two-face har rånat en bank, sen flyger Batman iväg i sin flygmackapär

.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag vet inte hur man gör för att mörka spoilers i inlägg men här kommer en ang slutet i första spelet:

Det var ju Killer Croc som dök upp ur vattnet i slutet. Någon mer cliffhanger var det väl inte?

Lade till Spoilertaggar //Mod


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Vem som dök upp i slutet var random mellan Scarecrow, Killer Croc eller Bane


signatur

Videomupp

Medlem

Jag spelade ut ettan ett par gånger, riktigt roligt. Dock hoppas ´jag på någon annan skurk än jokern

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Spectral:

Hade hoppats på någon annan skurk än jokern. Spelet slutade ju med någon slags cliffhanger väl? Minns att det var nåt sånt och att det fick mig att tro att det var någon annan bad guy på gång i nästa spel.

Var väll nåt med scarecrow va? i vattnet om jag minns rätt

Första spelet slutar med att

man får höra att Harvey Dent aka. Two-face har rånat en bank, sen flyger Batman iväg i sin flygmackapär

.

Just fan, så var det ju. Det hade ju kunnat blivit ett kul DLC om nu 2an inte bygger vidare på det.

Medlem

Fan vad Arkham Asylum va ball, spelade med 360-controllern på PC. Ibland kändes det nästan som om man var Läderlappen.

Det här ser vi fram emot!

Medlem

Hoppas det optimeras mer än ettan. Tänker framförallt då på PS3-versionen. PC-versionen var bra mkt snyggare. Men utvecklarna får ju kompromissa om spelet ska utvecklas till flera platformar så jag har inga större förhoppningar.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

En OK video, innehållande en Harley Quinn

upskirt

men ingen Batman...
Vet inte om man ska vara glad eller ledsen.

BTW... Sicken spoilertråd ^^


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Fint med en uppföljare. Första spelet var överraskande bra, mycket välgjort. Ett av årets bästa spel.

12
Skriv svar