Se Batman: Arkham Asylum 2

Medlem

Fan vad najs med en tvåa. Älskade ettan. Så länge deras enormt coola version av Scarecrow är med igen är jag nöjd.

Skrivet av WildThing:

Vem som dök upp i slutet var random mellan Scarecrow, Killer Croc eller Bane

Aaaa å fasen ...fränt Missade totalt det där som sägs när man flyger iväg


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag var övertygad om att det var

Croc som simmade iväg

.
Det var när jag spelade det, men nu säger massa folk massa saker.
Blir till att installera det igen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

S_Z
Medlem

Batman:AA var årets spel i mina ögon, härligt med en uppföljare! Hoppas verkligen de kan få till lika bra atmosfär i 2:an.

Skrivet av bjosarn:

Jag var övertygad om att det var

Croc som simmade iväg

.
Det var när jag spelade det, men nu säger massa folk massa saker.
Blir till att installera det igen.

Det är som Wildthing skriver

Medlem

Allt jag hoppas på är att de löser "Detective mode" på ett annat sätt. Antingen gör dem det betydligt mindre grafiskt påträngande eller så arbetar de bort det stora behovet av det.

Det kan inte bara varit jag som spelade ett alldeles för fult och blåtonat spel där jag slogs mot en massa skelett i och med att jag inte vågade stänga av skiten av risk för att missa hemligheter. Eller?

Jag ser även gärna att de inte går apeshit och gör världen alldeles för stor. Viss sandbox var det ju i första liret, men det kan gå fel om de får ett ryck och tänker "Gee, blokes! Gotham has to be totally huge in order to give it the right atmosphere and all that, innit?". Arkham var stort nog.

För övrigt: Läs Batman-one shot:en Arkham Asylum som utkom 1989. Galet vältecknad och skönt psykotisk.

Medlem

Ettan är de bästa spelet som jag någonsin spelat, vad glad jag blir att de kommer en tvåa också. Hoppas att de lägger ner samma tid på detta som på ettan.

Medlem

spelar igenom ettan just nu riktigt roligt är det längtar redan till tvåan ^^ dock tycker jag att det skulle varit mer baserat på the dark knight jag gillade karaktärerna och allt mer i den särskillt jokern hur cool som helst i den filmen ^^ fast de gjorde väl mer klassiskt med tanke på att det nog finns fler fanns till serierna än till the dark knight.:)


signatur

Man saknar inte kon förrän båset är tomt

Medlem

Ser man videon flera gånger som jag har gjort så ser man att man avslöjar lite vilka som kan komma. Affishen ser ut som two face, de finns en katt med också, och sen ser man ju Iceberg Lounge och de visar att pingvinen också kanske är med i spelet.

För att se Iceberg Lounge så pausa 0.23
För att se katten så pausa 0.24. Ni ser den i högra hörnen högst upp. på balkongen. Den kan vara väldigt svår att se. Detta kan ju vara ett bevis på att Catwoman kanske kommer med. Vem vet??:)
Men så vet ni på ett ungefär vad jag snackar om.

http://arkhamhasmoved.com/
Här är en länk till spelet hemsida, här ser ni att de är mycket möjligt att two-face är med i de andra spelet.

12
Skriv svar