Nytt Batman, mer Force Unleashed

Medlem
Nytt Batman, mer Force Unleashed

Jag måste verkligen ta och skaffa Batman: AA snarast möjligt! Det ser verkligen ut att ha en underbar stämning och spelglädje.

Medlem

The Force Unleashed 2 och Medal of Honor verkar bli skitbra. Teasern till nästa Batman var ganska intetsägande.

Medlem

Stämningen i Batman är klockren, men jag kan tycka att gameplay var lite för "simpelt", men ändå lite sköna Metroidvibbar.

Medlem

Batman, hurra!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Ser verkligen fram emot nya Batman och Medal of Honor, tror det blir att spela igenom dom under julen kanske.

Prince of Perisa kan vara något och minns att dom första var ganska bra när dom kom. Vet inte riktigt vad Star Wars spelet handlar om.

Inaktiv

BATMAN!!!! JAAAA!!!!

Medlem

Nytt Batman ... Men mer Force Unleashed?

Hmm... Haha, ok.

Tycker båda dom spelen var sjukt bra. Måste hålla med
Karmalicious lite för simpelt för det mesta.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Ett nytt the force unleashed??? WTF?? Skall Starkiller bli vän med Darth Vader och Sidious igen eller??

Dog inte han i första??? =S


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

MoH ser ju sjukt bra ut, till och med bättre än MW2. Får verkligen trevliga vibbar och grafiken såg ju så mycket skönare ut, inte speciellt mkt bättre, men skönare att titta på:)


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av realin:

Ser verkligen fram emot nya Batman och Medal of Honor, tror det blir att spela igenom dom under julen kanske.

Jag antar att du menar nästa jul? Det här var det första materialet som visades upp, de lär inte dyka upp förens tidigast till nästa höst - om man har tur.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

mmm . . . mer force unleashed! rah!


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Inaktiv

MoH ser ut att vara ganska så mycket likt MW2.

Skillnaden i mina ögon blir nog att MoH blir bättre - att ha med fordon på det sättet redan vid lanseringstrailern måste ju betyda något.

Jag gillar fordon i krigsspel :> Speciellt helikoptrar..

Inaktiv

Fansen skriker, och ber om KotOR III och Battlefront III men LucasArts lyssnar blindo.

Fast... men tanke på att det är dem borde vi inte vara förvånade. TFU was helt okej men det är inget spel jag spelar igen, eller spelar uppföljaren till.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Fansen skriker, och ber om KotOR III och Battlefront III men LucasArts lyssnar blindo.

Fast... men tanke på att det är dem borde vi inte vara förvånade. TFU was helt okej men det är inget spel jag spelar igen, eller spelar uppföljaren till.

Jag är nog en av de få stackars själar som faktiskt hade rätt skoj med första Unleashed så jag ser fram emot en förbättrad uppföljare. Dock håller jag med dig om att de titlar du nämner troligen hade sålt bättre :).

Medlem

MoH tror jag skarpt på.

Medlem

Nooooooooo! Ge oss KotOR3! Fan va less jag blir... Dem har väl ändå förstört chansen i och med MMORPG skiten...

Medlem

Force Unleashed var ju en ren besvikelse, både buggigt och vidrig styrning. Får hoppas 2'an blir bättre, men jag tvivlar starkt.
Batman verkar kul, får bara hoppas de slängt in lite uppdateringar och inte bara kör på samma spel i en ny miljö.

Medlem

Force Unleashed 2 = win.

Medal of Honor Skjuta Afghaner = Inte win.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Yay, två superba nyheter.
Lirade igenom Force Unleached igen så sent som förra veckan, fortfarande jäkligt bra. Ett givet köp, dual lightsabers 4tw.
Uppföljare på Batman AA var nästan given.

Dessa två ligger nu på 2010 års inköpslista tillsammans med bla. Hard rain, GT5 och Maffia 2.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Funderar på vilka kryphål de har i storyn till TFU:2, fanns 2 slut och de såg ganska defenetiva ut för min del.
Bara Onda sidan som faktiskt hade en variant av fortsättning. Men den fixade de ju med DLC paketet.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

MoH ser riktigt grymt ut!

Force unleashed 2??? Sålde det så pass bra ens? Jag menar spelet är ju skräp, jag vart asförbannad när jag spelade skiten. Såg asballt ut på alla trailers :s


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av liath:
Skrivet av Tpiom:

Fansen skriker, och ber om KotOR III och Battlefront III men LucasArts lyssnar blindo.

Fast... men tanke på att det är dem borde vi inte vara förvånade. TFU was helt okej men det är inget spel jag spelar igen, eller spelar uppföljaren till.

Jag är nog en av de få stackars själar som faktiskt hade rätt skoj med första Unleashed så jag ser fram emot en förbättrad uppföljare. Dock håller jag med dig om att de titlar du nämner troligen hade sålt bättre :).

Instämmer, TFU var kul även om det hade en del brister, för att inte nämna alla som skapades vid pc-portningen.

Det fanns ett par andra titlar man hellre hade sett, men en hel jävla massa man inte velat se alls, så tur i oturen kan man säga.

Medlem

Skulle gärna vilja se ett nytt Force Unleashed och även ett nytt Batman då första var riktigt bra. Hoppas dem gör ett free-roaming Gotham då man även kan använda bat-mobilen och alla andra prylar.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av liath:
Skrivet av Tpiom:

Fansen skriker, och ber om KotOR III och Battlefront III men LucasArts lyssnar blindo.

Fast... men tanke på att det är dem borde vi inte vara förvånade. TFU was helt okej men det är inget spel jag spelar igen, eller spelar uppföljaren till.

Jag är nog en av de få stackars själar som faktiskt hade rätt skoj med första Unleashed så jag ser fram emot en förbättrad uppföljare. Dock håller jag med dig om att de titlar du nämner troligen hade sålt bättre :).

Ni vet väl att Force Unleashed är ett av LucasArts mest framgångsrika spel genom tiderna? Det har hittills sålt i 6 miljoner exemplar. Så jag tror det helt enkelt är ett rent marknadsmässigt beslut att lansera ytterligare ett spel. Battlefront måste nog anses som utdött och Kotor har ju ett MMO på G, så de väntar nog och ser hur det slår ut innan ett nytt singlespel släpps där.

Medlem
Skrivet av luiga:
Skrivet av liath:
Skrivet av Tpiom:

Fansen skriker, och ber om KotOR III och Battlefront III men LucasArts lyssnar blindo.

Fast... men tanke på att det är dem borde vi inte vara förvånade. TFU was helt okej men det är inget spel jag spelar igen, eller spelar uppföljaren till.

Jag är nog en av de få stackars själar som faktiskt hade rätt skoj med första Unleashed så jag ser fram emot en förbättrad uppföljare. Dock håller jag med dig om att de titlar du nämner troligen hade sålt bättre :).

Ni vet väl att Force Unleashed är ett av LucasArts mest framgångsrika spel genom tiderna? Det har hittills sålt i 6 miljoner exemplar. Så jag tror det helt enkelt är ett rent marknadsmässigt beslut att lansera ytterligare ett spel. Battlefront måste nog anses som utdött och Kotor har ju ett MMO på G, så de väntar nog och ser hur det slår ut innan ett nytt singlespel släpps där.

Mer sanning, och med en uppföljare till TFU så verkar det som om de kommer ersätta Jedi Knight serien med TFU, inget konstigt med tanke på hur JK började och förändrats genom åren.

Det var dags för lite förändring igen.

Medlem

Oerhört tråkigt dock, då The Jedi Knight-serierna är mycket mer fängslande än The Force Unleashed enligt mig.

Medlem

Håller med, JK-serien gillade jag verkligen. Men TFU är ok. Måste bara klara det innan tvåan kommer.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar