Helgens digitala erbjudanden vecka 50

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 50

Det var några bra grejor, men de har jag ju redan Source t.ex. Cities XL har jag funderat på, men demot krashade och sen orkade jag inte ta tag i det. Är det bra?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

CS:S är lockande för 5€, det har ju kostat runt 300kr konstant sedan släppet.

Inaktiv

haha tänkte köpa CS:S i onsdags men så kom annat upp, inget annat än perfekt att köpa det nu då

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

CS:S är lockande för 5?, det har ju kostat runt 300kr konstant sedan släppet.

Nae? Kostar väl runt 100 spänn i butik och kommer då tillsammans med DOD:S?

Medlem

Det var ju inget att hänga i granen (heh heh), liksom.

Glöm inte kusinen, Hampe!

Medlem

Gamersgate har även 40% på Europa Universalis III Complete. Riktigt sugen på det, men har köpt så många spel den senaste tiden.

Hade det stått DRM Free hade det varit mycket lättare. De enskilda spelen är utan drm men man kan aldrig vara säker nuförtiden.

Medlem

Samorost 2 blev ett köp direkt, kanske får bli ett Cities XL under helgen också, har varit sugen på det länge men inte haft tid för det.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av rayzorz:

Gamersgate har även 40% på Europa Universalis III Complete. Riktigt sugen på det, men har köpt så många spel den senaste tiden.

Hade det stått DRM Free hade det varit mycket lättare. De enskilda spelen är utan drm men man kan aldrig vara säker nuförtiden.

Europa Universalis är 100% säkert DRM-fritt!
Köp!!

Det är det bästa med Paradox!

Cities XL är lite lockande.

Medlem

Inte intresserad av någon av spelen men innehållet på tallriken skulle jag inte tveka på att köpa, nu blev jag hungrig, fz fel.

Medlem

Ska även passa på att tipsa om EA's egen sajt där de har ett nytt erbjudande varje dag fram tills jul. Igår kunde man där köpa Dragon Age för ynka 199:- helt sjukt bra. Idag är det dock något Sims3 bjäffs för 299:-

http://eastore.ea.com/store/eaemea/sv_SE/DisplayHomePage


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Inaktiv

Jag är inget fan av Counter-Strike, jag har inte nerver för det...men det blev faktiskt ett köp. Nu kan jag hänga med kidsen när jag jobbar på internetcaféet....så stryk jag kommer få.

Inaktiv
Skrivet av rayzorz:

Gamersgate har även 40% på Europa Universalis III Complete. (...)

Jag upplever det som att paradox har nästintill ständig "rea" på sina spel borta på GG. Nu släpper de ju ytterligare ett tillägg till EU3 om tre dagar, så det kanske är idé att vänta ett tag om man tänker sig att få allt EU3-material på en gång.

Surt för de som plöjde ned 400kr+ för HOI3 när det redan efter någon månad reas ut för halva priset. Men så har ju inte publikens omdömen varit bara rosor om man säger så.

Kan tipsa om att audiosurf går att köpa hyggligt billigt ifrån brittiska amazon om man är intresserad av det, man får då ascarons variant i en låda, tyvärr måste man koppla spelet till ett steamkonto, så det kanske främst är tänkt för kontokortslösa spelare, annars är det en bättre affär att köpa det inom steam för dollar.

+ Löjeväckande inlägg där av asdfg.

Medlem

Äsch vilken besvikelse. Gick in för att köpa Cities XL men så är det bara USA och Kanada som får det för det priset.. Har för mig att det tipsats om sådana priser förut, hoppas att FZ kan kolla det framöver när de lägger upp veckans tips.

/ LordDaimos

Medlem

". Om du hade bott i USA respektive Storbritannien så hade du om du gissat rätt på morgondagens titel på julsajten haft chans att vinna den. Spana in hela kalaset här!"

Jag bor i UK men hittar inget om det i tävlingsreglerna.

Skrivet av D2D:

2. ELIGIBILITY: Sweepstakes is open to legal residents of the 50 United States and Washington, D.C.

Medlem

I onsdags så gick Medieval 2 Total War på "midweek madness sale" för 2.5€, det vill säga inte mer än 30 SEK.
Nu är priset upp till 9.99€.
Jag tipsade FZ men det dök inte upp då. För sent nu då

Medlem
Skrivet av anon_19389:
Skrivet av kebbe:

CS:S är lockande för 5?, det har ju kostat runt 300kr konstant sedan släppet.

Nae? Kostar väl runt 100 spänn i butik och kommer då tillsammans med DOD:S?

Har inte sett CS:S under 299kr någonstans.

Medlem
Skrivet av kebbe:

CS:S är lockande för 5?, det har ju kostat runt 300kr konstant sedan släppet.

Ett bra tips: Använd Prisjakt


signatur

PSN:Eric_says

Medlem
Skrivet av reclez:
Skrivet av kebbe:

CS:S är lockande för 5?, det har ju kostat runt 300kr konstant sedan släppet.

Ett bra tips: Använd Prisjakt

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=104601

Inte speciellt mycket lägre än 300kr där.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av reclez:
Skrivet av kebbe:

CS:S är lockande för 5?, det har ju kostat runt 300kr konstant sedan släppet.

Ett bra tips: Använd Prisjakt

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=104601

Inte speciellt mycket lägre än 300kr där.

Nä,okej kolla Spelbutiken där hittar jag det billigast jämfört med andra spelaffärer.MEN Steam är fortfarande billigast på CS:S.


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

Det blev CS:S för mig också, suttit och funderat på ifall det var som med HL 1 att man fick med CS "på köpet" ifall man köpte HL2, men verkar inte som så, så köpet har flyttats frammåt, så detta erbjudande var helt perfekt!

Så får det bli att beställa Orange Box sen.


signatur
Medlem

Köpte CS:S till slut. Skulle ångra mig som bara den om jag hoppade 5€-erbjudandet.

1
Skriv svar