Left 4 Dead 2 har putsats till

Robot
Medlem
Left 4 Dead 2 har putsats till

Fan fick den där buggen som är näst längst ner när jag körde Dead center på expert med tre polare hade typ hållt på med den banan i 4tim typ.Surt sa räven.Men de e bra att dom ska fixa det nu jag körde på xbox 360 om de e nån som undrar

Medlem

Jag gillar Left 4 Dead men eftersom jag får ont i de reumatiska fingrarna av att springa med T-board så avhåller jag mig från uppgradering till Left 4 Dead 2. Vore nice om man kunde styra sin person med gampade och sikta/klickdöda med musen. Som det är nu går det inte använda bägge sätten samtidigt utan antingen spelar man med gamepad eller T-bord/mus.

Någon som vett ett sätt att kunna använda både Gamepad och mus/T-board samtidigt?


signatur

Det var detta...

Medlem

Sweet patch

@svendolph: Du kan binda om din gamepad i XPadder


signatur

Who Dares, Wins

Medlem

jag stör mig fortfarande på chargern, alltså ibland är man fan bara några cm ändå missar man helt o hållet.. blir galen räcker att dom ändrar ingenting efter du trycker charge så är allt åt skogen.

Inaktiv

Alltid skönt med finslipning, blir nog att köpa det här väldigt snart.

Medlem

Bara att vi PC spelare får uppdateringen först gör mig helt varm inuti. Valve är äkta kärlek även om dem har gjort lite felsteg.


signatur
Medlem

Hehe, nu ser man att L4D1 är inget dem tänker värst på.

* Player controlled Special Infected are no longer forced to un-crouch and lock strafe when they crouch attack - Finns fortfarande i L4D1

* Fixed being able to hold crouch while incapped to get better weapon accuracy
- Finns också i L4D1

* Allow the survivor and infected to rotate the camera yaw while being attacked by a Charger or Smoker - Är inte säker, men jag tror att smokern har samma problem i L4D1.

Medlem
Skrivet av svendolph:

Jag gillar Left 4 Dead men eftersom jag får ont i de reumatiska fingrarna av att springa med T-board så avhåller jag mig från uppgradering till Left 4 Dead 2. Vore nice om man kunde styra sin person med gampade och sikta/klickdöda med musen. Som det är nu går det inte använda bägge sätten samtidigt utan antingen spelar man med gamepad eller T-bord/mus.

Någon som vett ett sätt att kunna använda både Gamepad och mus/T-board samtidigt?

http://www.splitfish.com/

Här har de en slags blandning mellan mus och handkontroll.
Personligen tycker jag att de ser väldigt lockande ut eftersom WASD ofta är bristande när man spelar t.ex. plattform- och äventyrsspel.:)


signatur

i'm not a nerd!...i think

Medlem

De får bakläxa, chargerns hitboxar är inte ett dugg bättre än innan

1
Skriv svar