Mad Max-inspirerat DLC till Borderlands

Robot
Mad Max-inspirerat DLC till Borderlands
Medlem
Mad Max-inspirerat DLC till Borderlands

Fixa PC spelet så det är spelbart först, trött på konsole porten.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Ja sant fixa pc skiten. spelet är ju knappt spelbart

Medlem

Jag har det på PC, vad är problemet? Missar jag något?

Medlem
Skrivet av Phobos:

Jag har det på PC, vad är problemet? Missar jag något?

Jag mste medge att jag inte heller förstår problemet, jag kör det på PC, max upplösning, jämn framerate, responsiva kontroller och en jävla massa härj. Det enda som stör mig av konsolarvet är kontrollschemat för att handla men det kan jag leva med.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Skaffa inte Borderlands. Jag gjorde misstaget att köpa det.

Borderlands är ett dåligt repetitivt spel med taskig variation.
Tänk er en usel Oblivionkopia med eldvapen och multiplayer så har du Borderlands i ett nötskal.

Spela hellre Diablo II om ni vill en kul flerspelarupplevelse.

Medlem

Lols, Borderlands är en perfekt blandning mellan HEllgate: London och Fallout 3. Det är grymt co-op, spela med en eller fleras vänner om du vill ha kul
Vissa är bara för kul

Medlem

"Om du spelar Windows-versionen får du väl helt enkelt vara nöjd med att åtminstone Zombie-paketet snart släpps, antar vi." vaddå? jag har redan köpt det på steam, och borderlands är inget dåligt spel, skaffa kompisar så lovar jag att det blir roligare! eller har ni inga såna ni som klagar?

Medlem

Förstår inte heller vad som är direkt fel med PC versionen. Känns som vilken annan FPS titel som helst när jag tänker på kontrollerna. Zombie DLC'n är också riktigt rolig om något lite kort.

Diablo 2 känns som fel spel att jämföra med. Kunde lika gärna sagt WoW och jag skulle flabbat lika mycket åt det. Det känns mer som Grumbledock sa. En blanding av Hellgate:London och Fallout3.

Tror nästan att jag i princip spelat Borderlands lika mycket som jag spelat Diablo2+LoD men sedan 1.10(diablo2) patchen, så dödade Blizzard hela spelet för mig så skräpet ligger och samlar damm.

Men i Borderlands har jag f.n. tre lvl 50 och två 35+ samt en 30+ jag kör co-op med.
Efter ett tag kanske Gearbox också släpper ett komplett SDK till Borderlands (i och med att folk lyckats få fram editorverktyg osv) vilket bara gör spelet ännu bättre med moddar.

Känns lite dåligt dock att inte PC versionen av DLC2 fått samma datum som PS3 versionen.

I nästa DLC (DLC 3) borde det finnas Playthrough 3 samt ett mode som gör alla fiender till zombies =P (zombie DLCn fast istället hela Pandora) och levelcap på 75 eller något. Några extra vapentyper skulle inte skada heller. Typ eldkastare eller vapen som enbart kan skjutas stationärt. Nya vapen till bilen och kanske någon rolig car-stunt arena likt typ Monster-Jam stuket.

Medlem

Borderlands är sämsta skiten någonsin. Slutet var världens jävla antiklimax. Helt värdelöst spel

Medlem
Skrivet av pirinto:

Skaffa inte Borderlands. Jag gjorde misstaget att köpa det.

Borderlands är ett dåligt repetitivt spel med taskig variation.
Tänk er en usel Oblivionkopia med eldvapen och multiplayer så har du Borderlands i ett nötskal.

Spela hellre Diablo II om ni vill en kul flerspelarupplevelse.

Så ett hack n slash spel är inte repetitiv?
Du gör inget annat än hacka monster och samla items.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av pirinto:

Skaffa inte Borderlands. Jag gjorde misstaget att köpa det.

Borderlands är ett dåligt repetitivt spel med taskig variation.
Tänk er en usel Oblivionkopia med eldvapen och multiplayer så har du Borderlands i ett nötskal.

Spela hellre Diablo II om ni vill en kul flerspelarupplevelse.

Så ett hack n slash spel är inte repetitiv?
Du gör inget annat än hacka monster och samla items.

Låter ju exakt som Borderlands !

Dock tycker jag spelet är någorlunda underhållande, men tyckte det introducerades för lite nytt under spelets gång. Skill-trädet är 100% ointressant. Känns inte som de lagt särskilt mycket själ i skapandet av itemsen. De flesta sido-uppdragen känns alldeles för dåliga för en single-player kampanj.
Men det finns en hel del charm i spelet ändå. Desig och den grafiska stilen gör mycket för spelet.

Synd att vi inte får DLC i samma takt som konsolpajjasarna

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av pirinto:

Skaffa inte Borderlands. Jag gjorde misstaget att köpa det.

Borderlands är ett dåligt repetitivt spel med taskig variation.
Tänk er en usel Oblivionkopia med eldvapen och multiplayer så har du Borderlands i ett nötskal.

Spela hellre Diablo II om ni vill en kul flerspelarupplevelse.

Så ett hack n slash spel är inte repetitiv?
Du gör inget annat än hacka monster och samla items.

Jag hävdade aldrig motsatsen, det jag sa var att man kan få en roligare spelupplevelse med ett annat spel.

Borderlands känns som en halvdan produkt. Uppdragen är ointressanta och fienderna man möter är för det mesta antingen, banditer, skags eller spindlar. Blev långtråkigt oavsett hur många som spelade samtidigt.

Medlem

Uppdragen är precis lagom komplicerade för coop, då folk sällan orkar stå och läsa massa text och krångla utan gärna vill röja loss lite. Visst spelet tappar ju en hel del i singleplayer, men är ju främst coop spel så gör ju inte så mycket. Men klasserna och skillträden kunde definitivt ha gjort intressantare så det är nån riktig skillnad på klasserna. Men i övrigt riktigt mysigt spel som funkar bra förutom lite små grejjer i ui't som är extremt konsollifierat.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Hellt suveränt spel för min del. Spelar dock på PS3 med mina kompisar. Väntar tålmodigt på nästa DLC.

Medlem
Skrivet av 3degs:

Hellt suveränt spel för min del. Spelar dock på PS3 med mina kompisar. Väntar tålmodigt på nästa DLC.

+1 ! (fast jag kör på kryssboxen)

Alla gnällpellar: bara lägg ned, haha.

1
Skriv svar