Diablo II uppdaterat

Robot
Medlem
Diablo II uppdaterat

Dags att sätta igång snart igen då


signatur

AYY LMAO

Medlem

Företag som patchar gamla spel (tummenupp) :D!

Inaktiv

Nu blire till att installera den gamla godingen och gibba lite igen

Medlem

Inte för att vara petig men har dom inte gjort spelet lättare på Hell nu? Det ska vara ett helvete att ta sig igenom.:) Jag tänkte på Champions som fick damage reduced och Oblivion Knights spell Iron Maiden borttagen.

för Blizzard, jag drar igång på julledigheten. Ett stycke meteorb-sorceress coming up.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

ojoj, gammalt spel nu Bra blizzard

Medlem

Det här är det bästa som hänt spelvärlden på länge

Medlem

Ingen som vill köra igenom Diablo 1 med mig? köra ett race från start till slut? DET är fucking awesome. blev att installera det precis

Medlem

Ännu ett spel som man skulle vilja se på xbla / psn.

Hade vart så jädrans kul..

Medlem

Nice, två av mina favoritbuilds har fått en liten förbättring. Nu blir jag allt sugen på att lira igen


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Tycker fortfarande dom kunde göra en ny svårighetsgrad efter Hell, med lite runewords och en hyffast bra karaktär är det en baggis att ta sig igenom.

Medlem

Någon som uppdaterat till 1.13 och sett om det går att köra den i singelplayer?

Medlem

haha det är ju för fan helt stört!

galet gjort blizzard! i like it!

Medlem

Skulle de inte patcha möjligheten att ha högre upplösning i spelet?

Medlem

- Removed Oblivion Knight's Iron Maiden curse.

TACK!

Medlem

Det är tydligen stora svårigheter med att lägga till högre upplösningar, minns nån blizzard representant sa att utvecklarna fick mardrömmar av det när de gjorde det för expansionen.

Medlem

Nu blire å köra lite d2 alltså ^^

Medlem
Skrivet av Maxiie91:

Skulle de inte patcha möjligheten att ha högre upplösning i spelet?

"- Added new command line parameter '-nofixaspect' which allows users to not fix the aspect ratio to 4:3 when maximizing windowed mode. This lets the game 'stretch' to fill your monitor.
...
- Support for blit scaling in windowed mode. The game can now be maximized to the largest 4:3 resolution supported (hooray widescreen users)."

Inaktiv

Kul att de fortfarande släpper uppdateringar.

Medlem

Det var några år sen sist man körde D2, blir nog att köpa det igen och köra lite.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

började i förre går har redan 2 chars med uber gear shape dudu,hammer pala: ) men riktigt roligt spel älskar det!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Det är inte illa pinkat. Blir faktiskt sugen att klicka sönder musen igen. Spelföretag har verkligen olika inställningar till saker och ting, och enligt mig så vet jag tydligt vad jag gillar - bry sig om sina spel, gamla som nya.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Ariath:

Inte för att vara petig men har dom inte gjort spelet lättare på Hell nu? Det ska vara ett helvete att ta sig igenom.:) Jag tänkte på Champions som fick damage reduced och Oblivion Knights spell Iron Maiden borttagen.

för Blizzard, jag drar igång på julledigheten. Ett stycke meteorb-sorceress coming up.

Aye, Iron Maiden gjorde saker och ting jävligt jobbigt ibland ;o

Inaktiv
Skrivet av Maxiie91:

Skulle de inte patcha möjligheten att ha högre upplösning i spelet?

Instämmer, men jag kan se problematiken med allt vad det innebär att konvertera om alla texturer (eller hur dom gör). Att spela på en skärm med 1920x1080 är hemskt i Diablo 2.

Medlem
Skrivet av Mykee:

Aye, Iron Maiden gjorde saker och ting jävligt jobbigt ibland ;o

Halva nöjet var ju att svära ve och förbannelse på Hell.:) Personligen tycker jag det finns jobbigare motståndare. Alla bågskyttar och spjutkastare i Act 5 är riktiga pain in the ass.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av miffot:

började i förre går har redan 2 chars med uber gear shape dudu,hammer pala: ) men riktigt roligt spel älskar det!:D

Det är ju lite modigt nu när hammarna inte ignorerar resistance på odöda o demoner längre


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

har haft massa problem med diablo 2. Har köpta keys till båda lod och vanliga men skivorna är för länge sedan både repade och borta. Gjorde dom som med wc3 att man inte längre behöver skiva för att spela? Eller finns det någon "ny" skön loader som funkar på B-net också? Alla SVAR (Av folk som vet något) uppskattas

Medlem
Skrivet av GenKan:

har haft massa problem med diablo 2. Har köpta keys till båda lod och vanliga men skivorna är för länge sedan både repade och borta. Gjorde dom som med wc3 att man inte längre behöver skiva för att spela? Eller finns det någon "ny" skön loader som funkar på B-net också? Alla SVAR (Av folk som vet något) uppskattas

www.battle.net och regga keys sen går det ladda hem


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av FortuN:

www.battle.net och regga keys sen går det ladda hem

du är en ängel

Medlem

Angående upplösningen så finns det ju resolution hack att köra om man spelar offline. Men finns ju lite problem med det, t.ex. AI reagerar inte som dom ska på större avstånd och det öppnar upp för extremt långa teleporteringar och distans attacker med meteorer och dylikt som det inte riktigt är balanserat för.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

12
Skriv svar