Massor av nytt om Dead Space 2

Robot
Medlem
Massor av nytt om Dead Space 2

Oj oj oj! Detta kommer bli minst lika bra som första!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Kan bara hålla med

Medlem

fan vad jag kommer spela detta spel! spelade igenom det första säkert fyra gånger! hehe

Medlem

Om de nu ska lägga till multiplayer till Dead Space 2 så hoppas jag att de blir någon form av coop och infection mode också.

Medlem

Oboy, oboy, oboy! Jag älskar Dead Space! 2:an kommer bli awesome och kul att dom ger Isaac personlighet och röst


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Inaktiv

Dead space hade den perfekta balansen av skräck. Blir underbart med en uppföljare.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

"givetvis där och snappar upp varenda godbit likt en glupsk guldfisk i ett grodyngel-akvarium." WOOOT ?!

Skrivet av bobbe011:

"givetvis där och snappar upp varenda godbit likt en glupsk guldfisk i ett grodyngel-akvarium." WOOOT ?!

När jag var liten fångade jag en gång en massa grodyngel i bäcken i byn. Eftersom jag hade den briljanta idén att familjens akvarium med tillhörande guldfiskar kunde tänkas vilja ha lite sällskap.

Jösses, vad jag misstog mig! Värre huggsexa kring bytena har jag inte varit med om sedan senast Hampestampe lurade med mig ut i Göteborgs nattliv.

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Dead space hade den perfekta balansen av skräck. Blir underbart med en uppföljare.

Instämmer. Dock lät det ju som utvecklarna skulle ändra på precis allt i spelet så risken är väll att 2'an inte är lik 1'an på något sätt. Av det jag läste så verka det bli värsta hopp o skutt slaktandet. Men men, i så fall kan man alltid lira igenom 1'an igen


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Tycker inte DS1 var imponerande, men ser ändå fram emot uppföljaren.

Inaktiv

Snajs, 1:an var riktigt bra så får väl hoppas på att 2:an lever upp till förväntningarna.

Medlem

Fan... måste jag åka till Gk's å inhandla mera kalsonger i storpack! :S


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

ja ettan var en riktig överraskning ea kan trots allt göra bra spel.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

ja ettan var en riktig överraskning ea kan trots allt göra bra spel.

Visceral Games gjorde Dead Space.

EA är utgivaren - dom gör inte spelet.

Medlem

Kommer ihåg att jag hatade kamera vinkeln så orkade aldrig köra spelet nå längre stund, kändes lika vidrigt som att spela FPS på konsol som på PC med den.

Men kul för dom som gillar serien

Medlem

Underbara nyheter!


signatur

tjenare!

Medlem

1:an va riktigt riktigt bra och duktigt läskigt!
Om 2:an blir lika läskig kommer jag att kissa på mig.

Medlem

Oj oj vad det här kommer att äga.
Smack! Rätt upp på första plats på Vill ha-listan.

Medlem

Det här spelet blir lätt ett köp!

1
Skriv svar