Team Fortress 2 uppdateras

Robot
Medlem
Team Fortress 2 uppdateras

I och med att Demoman är sjukt tråkig att spela som lär väl Soldier ta hem det här ganska lätt.

Medlem

demoman e go


signatur

"Framtidens fascister kommer kalla sig Anti-fascister"
- Winston Churchill

Medlem

Jag älskar demoman! Tror det är den karaktären jag har spelat mest som. Får hoppa in och ta några frags, det var ett tag sen sist

Medlem

KA-BUUUUM!

Kul i alla fall att Valve inte släpper TF3 och sedan TF4 ett halvår senare... Fast man undrar ju nästan hur dem har råd att fortfarande gratisuppdatera TF2, det borde ju inte säljas så många kopior av det spelet längre.

Medlem

Jag älskar demoman, min favorit karaktär. Men tyvärr så är jag rätt säker på att Soldier kommer "vinna".

Medlem

I och med att demoman är rätt mycket lättare att racka upp flera kills med så har jag svårt att tro att soldaten tar hem detta. Ska bli sjukt intressant att se första siffrorna dock.

Medlem

jag tror att de flesta kommer spela som soldier då det är lite lättare (imo) att träffa.

"Didn't you see the bloody bomb?!"


signatur

"Framtidens fascister kommer kalla sig Anti-fascister"
- Winston Churchill

Medlem

TF2 dog tyvärr för mig när de började larva sig med allt "rollspel" och fjantiga uppgraderingar! Innan allt det kom så var Tf2 det bästa onlinespelet jag har kört...

Inaktiv

Dom kanske ska satsa mera tillägg till Left 4 Dead 1 som är helt dött just nu.

Visst så älskar jag nya Updates till Team Fortress 2 men det behövs lika mycket till Left 4 Dead.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

I och med att demoman är rätt mycket lättare att racka upp flera kills med så har jag svårt att tro att soldaten tar hem detta. Ska bli sjukt intressant att se första siffrorna dock.

Nu är det ju bara kills av soldiers som räknas för demon i "tävlingen", och vice versa, så jag är inte lika säker på den saken.

Medlem

ja älskar tf2, inte direkt grafiken eller nåt sånt utan att faktist mer än 20vapen är balanserade, de är inte cs där man köper colt colt colt colt och 1x awp


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Inaktiv

Najs, blir rätt intressant!

Skrivet av kebbe:

I och med att Demoman är sjukt tråkig att spela som lär väl Soldier ta hem det här ganska lätt.

Å andra sidan är dom som spelar demoman alltid i min menig för uberjävliga på det:)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Team fortress 2 <3, få spel är roligare online!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Ah underbart, detta ska bli intressant!
Själv spelar jag mest som demoman och hoppas den tar hem priset.
Men har en känsla av att soldier kommer vinna med tanke på att den, i mitt tycke, är en lättare klass att spela som, återstår att se.
Här ska det dödas soldiers!

Medlem

Spelar inte särskillt mycket som någon av klasserna, men det kanske det blir ändring på? Mycket nice av Valve i alla fall att uppdatera det här underbara spelet. ^.-


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Är bara engi kvar sen va o uppdatera?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Inaktiv

Ganska stor chans att demo man vinner eftersom det är en av de starkaste klasserna speciellt på publika servrar. I de flesta europeiska ligorna så är lagen begränsade till 1 demoman var t.ex.

Medlem

Jag känner att jag får ta upp TF2-spelandet igen och slåss till demomannens ära. Kanske ska värma upp som soldier dock.

Medlem

1 290 988 vs 1 390 017 till soldatens favör för tillfället.

Medlem

Long time no update!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Veritech:

hahaha


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Fruktansvärt rolig event de har kommit på.

GO DEMOMAN!


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Själv tycker jag soldier är så sjukt tråkig att jag hoppas att dom vinner så dom kanske får något kul. Rätt kul vart det iaf när lagen vart proppade av soldiers/demos, fan vad det smäller!

Medlem

älskar demoman men nä tack!

Inaktiv

När kommer hundarna till Tf2? Det var väl tal om det? På deras blogg.

Medlem

DEMOMAN!!!!!!!!!


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

OMG? Crafting? WTF?


signatur

[size="8"]Meh[/size]

12
Skriv svar