Gameplay från Napoleon: Total War

Robot
Medlem
Gameplay från Napoleon: Total War

Ser riktigt sweet ut när kommer Total War Sten Sture btw?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kom tillbaka Medieval Total War, allt är förlåtet

Medlem

hoppas man kan spela som Sverige

Medlem

Vill ha Rome 2 snart

Inaktiv

Mer troligt är att de fortsätter framåt och utnyttjar nuvarande spelmotors kapacitet. Jag kan tänka mig t.ex. Amerikanska Inbördeskriget med kampanj och scenarion. Även om båtslag i princip kommer försvinna då, och det blir inte speciellt många faktioner att spela.

Vore intressant om de kunda göra ett modernt spel också. T.ex. baserat på WWII. Då krävs dock en helt annat battlemotor, mer likt klassiska RTS-spel eller möjligen RUSE. Däremot finns det en väldigt intressant grund för kampanjspelet i WWII. Jag skulle köpa det i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av Buio:

Vore intressant om de kunda göra ett modernt spel också. T.ex. baserat på WWII. Då krävs dock en helt annat battlemotor, mer likt klassiska RTS-spel eller möjligen RUSE. Däremot finns det en väldigt intressant grund för kampanjspelet i WWII. Jag skulle köpa det i alla fall.

Dom har redan sagt i ett blogginlägg att dom aldrig skulle göra nåt sånt, det skulle förstöra hela grejen. Vilket jag håller med totalt om.

Inte ww1 eller nyare har jag för mig dom sa, inte en chans.

Medlem

Fast ww1 skulle nästan vara sweet, då de kunde typ satsa på mindre slagfält och mer grafik(dumt?). Fast kanske bara jag som drömmer då jag längtar efter ett ww1 spel...

Grym trailer dock, fast såg lite beta ut på franska uniformerna ibland.. förhoppningsvis var det det

Inaktiv
Skrivet av anon_78917:

Dom har redan sagt i ett blogginlägg att dom aldrig skulle göra nåt sånt, det skulle förstöra hela grejen. Vilket jag håller med totalt om.

Inte ww1 eller nyare har jag för mig dom sa, inte en chans.

Tror jag inte ett dugg på. Vilken grej skulle det förstöra? Att göra om deras gamla spel verkar lite tråkigt i längden även om det kan vara kul med en uppdaterad motor och grafik. Men det är väl så alla företag gör nuförtiden, väldigt mycket uppföljare och remakes och dåligt med innovation och nyheter.

Om de skulle göra en remake ser jag helst Shogun 2, Rome/Medieval var inte så länge sen de gjorde.

Medlem

Ser nice ut.
Respect med Jason Isaacs ^^


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Låt mig gissa: de har som vanligt bara uppdaterat grafiken och AI:n är fortfarande lika usel som i Rome.

Det fungerade bättre när de hade sprites som soldater...

Medlem

Hoppas verkligen att man kan spela som Sverige. I såna fall ska jag smiska Napoleon-stjärt. (Och givetvis Alexander-stjärt)

1
Skriv svar