ArmA 2 uppdateras

Medlem

Du behöver i sanning någon form av ytterligare svenskautbildning då du likställer "om man gillar...kan man inte gilla" och "inte tillåter att" med "klarar sig utmärkt utan" vilket var vad jag egentligen skrev.

Vill du ha det ännu tydligare förklarat så går det att ordna.

Eller är det helt enkelt så att du ÄR läskunnig och bara lägger ord i folks mun för att driva din egen agenda, precis som när du svarade på något som Darkseed inte sagt?

Medlem
Skrivet av PaLL3:

Jag svarar på saker som skrivits. Inget annat.

Jaså det gör du minsann? Då skulle jag gärna vilja ha ett svar på mitt inlägg. Eller var det skrivet på ett så rakt sätt att det är för svårt att avfärda med ditt vanliga grundlösa pladder och du väljer därför att ignorera det istället?

Medlem

Nä då, jag anser bara att fortsatt diskussion är meningslös och jag har ett annat liv förutom att sitta och uppdatera detta forumet i hopp om ett vettigt svar.

Dessutom då våra åsikter om spelen skiljer så pass som de gör och ingen av oss kommer att ändra dessa åsikter oavsett vad som skrivs, känns det aningen bättre att ta ett steg tillbaka då jag har framfört min åsikt; Arma2 är och förblir ett bugginfesterat skräpspel för att dess utvecklare föredrar att fortsätta ge ut spel till en community, som föredrar att inte behöva tänka själva utan blir tilldelad en åsikt. Vilken de sedan på alla sätt möjliga, framför i så många olika forum som det möjligen går.


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Hahahaha, du är då för rolig. Du använde verkligen "jag har ett liv" som argument för att undvika att svara på de inlägg som tydligt visar hur du bara hittar på en massa saker som aldrig sagts för att få underlag för dina tirader.

Det är inte våra åsikter om vilket spel som är bäst denna diskussionen handlar om längre, utan det faktum att du antingen inte kan läsa, eller helt enkelt väljer att lägga ord i folks mun för att driva din egen agenda som Forcie sa.

Men gå du tillbaka till ditt "liv" istället, det framgår ganska tydligt vad din vägran att fortsätta diskutera egentligen handlar om.

Medlem
Skrivet av PaLL3:

Nä då, jag anser bara att fortsatt diskussion är meningslös och jag har ett annat liv förutom att sitta och uppdatera detta forumet i hopp om ett vettigt svar.

Dessutom då våra åsikter om spelen skiljer så pass som de gör och ingen av oss kommer att ändra dessa åsikter oavsett vad som skrivs, känns det aningen bättre att ta ett steg tillbaka då jag har framfört min åsikt; Arma2 är och förblir ett bugginfesterat skräpspel för att dess utvecklare föredrar att fortsätta ge ut spel till en community, som föredrar att inte behöva tänka själva utan blir tilldelad en åsikt. Vilken de sedan på alla sätt möjliga, framför i så många olika forum som det möjligen går.

Nu är du ju bara löjlig.
Hur tänker du egentligen? Du använder ju ingen logik alls och sedan klagar på att andra personer här inte använder sig av någon logik och istället är dumma i huvudet.

  • Communityn finns där för att de gillar BIS spel.

  • Det är du som går till andra forum och pratar skit om ArmA2 och BIS, t.ex kommer du till denna nyhetstråd om ArmA2 och säger:
    "Heh... måste vara den sunkigaste trailern jag sett på länge..."
    Klagar på en liten teaser när CM's egna trailers är pissdåliga.
    Sen säger du detta:
    "Arma2 sög fett i multi när det släpptes."
    "Men jag klagar inte arslet av mig utan ser till fördelarna istället."
    Mycket logik där va?
    Du anklagar "oss" för att endast prata skit om DR när du själv gör exakt detta mot ArmA2.
    Du klagar arslet av dig över ArmA2 och ser istället massor av fördelar med DR.
    Finns det inga fördelar med ArmA2? Nä, för det finns bara buggar i det spelet, detta är ju det enda du verkar kunna få ur dig.

  • BIS har iaf en fungerande community som har följt dem och växt under 10år.

  • CM lyckades ta död på sin community inom en månad efter släppet av DR.

  • Det må finnas buggar i ArmA2 (precis som i DR) men det fungerar faktiskt utan några problem att spela det.

  • DR har inte bara problem med buggar, det saknar det mesta som CM sa att det skulle. Sen att "originalet" är överlägset på flera vitala punkter gör det inte bättre. Detta kommer knappast fixas med några patchar som du försöker antyda på förut.

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Knappt funkade? Det funkade alldeles utmärkt för mig redan innan några patchar släpptes. Men sen så spelar jag inte Arma2 för singleplayer-kampanjen heller. Det sanna potentialet i Bohemias spel har aldrig funnits i kampanjen men är man van vid att hållas i handen och ledas genom en linjär och scriptad kampanj a la CoD så förstår jag om man har svårt att vänja sig av med det.

Något problem med flyt har jag inte heller för övrigt.

Du kanske var en av de enda som inte fick alla buggar då. Spelar oftast aldrig single player i FPS-spel så det var knappast det jag inte tyckte funka.

Medlem
Skrivet av Handa:

Du kanske var en av de enda som inte fick alla buggar då. Spelar oftast aldrig single player i FPS-spel så det var knappast det jag inte tyckte funka.

Vad exakt var det som inte fungerade i t.ex MP då?

12
Skriv svar