Se Funcom förklara nya Age of Conan

Medlem
Se Funcom förklara nya Age of Conan

FailCom. Glöm det.

Medlem

Tycker de va synd att de floppa så...
Tycker faktiskt de ser coolt ut och roligt ut men va inge vidare spel när man körde..

Medlem

det var roligt men lyckas man sabba folks förtroende en gång så blir det svårt att bygga upp det...

Medlem

Nej men spelet vart dåligt och tafatt efter lvl 20 typ man skulle haft 2 sidor så man hade vänner, kan bli lite roligare om man kan lita på 1 eller 2 personer i spelet

Medlem

PajasCom


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Medlem
Medlem

Det ska i alla fall bli intressant att se hur den nya expansionen tar sig ut, med tanke på att den från början är gjord med Craig Morrison vid rodret. En stor del av arbetet sedan han tog över har ju handlat om att fixa allt som var fel med originalet. Nu när AoC befinner sig där det borde varit vid releasen så får man hoppas att det blir rätt den här gången. En av de största nackdelarna som kvarstår för mig är UI:t. Fortfarande väldigt stor B känsla över det.
Uppdatering 1.06 (med Gulid Renown och T3 raid) ligger tydligen ute på testservern nu, så den släpps väl relativt snart.

Skrivet av saru:

PajasCom

tönt

Spelet är 10ggr bättre än alla nya spel som kommit sista tiden.


signatur
Medlem

Det här ser rätt schysst ut, men så brukar det vara med mmos. De ser bra ut tills man har kört ett par timmar och kommit fram till att det är samma gamla sak som alltid.

Medlem

Jag diggar spelet verkligen, men jag la av runt lvl 40, då jag inte hade tid / ork för MMO-spel överhuvudtaget.
Ska iallafall återvända till AoC då det är fantastiskt kul

Inaktiv

Jag ryser när jag ser filmen, otroligt snyggt. Är på level 12 så länge och är lite drygt att levla men det är smällar man får ta. Är säker på att spelet kommer att vara mycket roligare på de högre levelserna.

Medlem
Skrivet av Sleazarn:

Jag diggar spelet verkligen, men jag la av runt lvl 40, då jag inte hade tid / ork för MMO-spel överhuvudtaget.
Ska iallafall återvända till AoC då det är fantastiskt kul

Har du fått tid över eller prioriterar du annorlunda nu?

Inaktiv

Med asiatiskt tema kanske dom får fler spelare från Asien vilket kan bidrag till att spelet överlever, det har potential och den grafik motorn kan hålla bra länge.

Kan bli ett fantastiskt spel om några år.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av pazu:
Skrivet av Sleazarn:

Jag diggar spelet verkligen, men jag la av runt lvl 40, då jag inte hade tid / ork för MMO-spel överhuvudtaget.
Ska iallafall återvända till AoC då det är fantastiskt kul

Har du fått tid över eller prioriterar du annorlunda nu?

Lite tid över

Medlem

Dregel faktor 10, såå länge kvar ;P

Jag vill också testa beta :@

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av saru:

PajasCom

tönt

Spelet är 10ggr bättre än alla nya spel som kommit sista tiden.

Jag vågar hävda att du överdriver, samt att Saru beter sig aningen töntigt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av saru:

PajasCom

tönt

Spelet är 10ggr bättre än alla nya spel som kommit sista tiden.

tönt

du är en fanboy och just därför försvarar du funcom. AoC blev en flopp, inse fakta.

Medlem

En massa skit snack ni som säger att AoC suger kan inte ha spelat spelet sedan releasen.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Ser väl intressant ut, men kommer aldrig kunna börja spela AoC igen efter hur FunCom hanterade spelet.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

En massa skit snack ni som säger att AoC suger kan inte ha spelat spelet sedan releasen.

Så är det alltid, ignorera dem, de vet inte bättre ^^

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av saru:

PajasCom

tönt

Spelet är 10ggr bättre än alla nya spel som kommit sista tiden.

Jag vågar hävda att du överdriver, samt att Saru beter sig aningen töntigt.

Är spelet 10gg än ALLA nya spel som kommit på sistone? Inkluderat Dragon Age: Origins? Damn då har du riktigt dålig smak. Pajas.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Roligt hur han 1 min in videon säger: "We had large presentations in front of MASSIVE audiences", för att sen visa en presentation med 30 nördar i publiken. Samma försäljningssnack som de använder för att promota alla spel: "MASSIVE BATTLES WITH THOUSANDS OF ITEMS".

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Hardboiled15:

En massa skit snack ni som säger att AoC suger kan inte ha spelat spelet sedan releasen.

Så är det alltid, ignorera dem, de vet inte bättre ^^

Så spelet har fått en total overhaul sedan jag spelade sist för 3 månader sen? Spelet kändes nästan lika innehållsfattigt och man blev fortfarande besviken så fort man kom utanför tortage och 2% av NPCerna hade voice-overs.
Köpte en helt ny kopia av spelet eftersom det var billigare att ta gratismånaden än att köpa en månads speltid.

Skrivet av saru:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av saru:

PajasCom

tönt

Spelet är 10ggr bättre än alla nya spel som kommit sista tiden.

Jag vågar hävda att du överdriver, samt att Saru beter sig aningen töntigt.

Är spelet 10gg än ALLA nya spel som kommit på sistone? Inkluderat Dragon Age: Origins? Damn då har du riktigt dålig smak. Pajas.

Är inte ens värt att diskutera med dig för du är lika KORKAD och en tönt när du säger pajascom. Med den attityden kan du sticka och brinna i .......


signatur
Medlem

Killen som kör med personliga påhopp I like.

Man kan ju tro att du är anställd av Pajascom.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av saru:

PajasCom

tönt

Spelet är 10ggr bättre än alla nya spel som kommit sista tiden.

Jag vågar hävda att du överdriver, samt att Saru beter sig aningen töntigt.

Är spelet 10gg än ALLA nya spel som kommit på sistone? Inkluderat Dragon Age: Origins? Damn då har du riktigt dålig smak. Pajas.

Jag sade att han överdrev med påståendet "Spelet är 10ggr bättre än alla nya spel som kommit sista tiden".

Vidare kan jag säga att jag inte blev imponerad av dragon age. (Smaken är ju som sagt ganska lik baken)

Tack för mig.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Citat:

Vidare kan jag säga att jag inte blev imponerad av dragon age. (Smaken är ju som sagt ganska lik baken)

Tack för mig.

Och en del har smaken mitt i rektum.

Medlem
Skrivet av Phobos:
Citat:

Vidare kan jag säga att jag inte blev imponerad av dragon age. (Smaken är ju som sagt ganska lik baken)

Tack för mig.

Och en del har smaken mitt i rektum.

Hänvisar till det jag skrev tidigare, läs det gärna igen.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

12
Skriv svar