Chock i Bioshock 2

Robot
Medlem
Chock i Bioshock 2

den som lirade var inte duktig på att sikta.

Medlem

Han körde nog inte på konsol


signatur

Det var detta...

Medlem

Fyfan vad konsol-handikappat. Springer runt och siktar ner i marken, tre-fyra sekunder för att göra 180grader. Blä.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av svendolph:

Han körde nog inte på konsol

Inte för att jag kan så mycket men ... det tror jag att han gjorde, körde på konsol alltså.

Såg ut som ett nice interface i alla fall.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Inaktiv

Haha...snacka om misslyckat med FPS på konsol. Åtminstone så såg det där otroligt värdelöst ut.

Medlem

han var fan dålig även fast det kanske är på konsol. jag vet inte hur det är med andra men jag siktar minst lika bra på konsol som på pc.

Medlem
Skrivet av morticians:

han var fan dålig även fast det kanske är på konsol. jag vet inte hur det är med andra men jag siktar minst lika bra på konsol som på pc.

Då siktar du nog väldigt dåligt på pc.


signatur

<3

Medlem

hade föredragit en nakenchock

Medlem

Cross-plattform är ont och måste dö.

Skrivet av Calle:

"visst har vi längtat efter att få använda den överdimensionerade borren vi fick smaka alltför ofta"

Hmm... Do not want.

Medlem
Skrivet av jovviz:
Skrivet av morticians:

han var fan dålig även fast det kanske är på konsol. jag vet inte hur det är med andra men jag siktar minst lika bra på konsol som på pc.

Då siktar du nog väldigt dåligt på pc.

BAra för att du inte är bra på att sikta på konsol, behöver det inte betyda att alla andra är dåliga
Tycker det ser ut att vara ett klart fall av PC-spelande, med helt usel sens på musen, typ 400dpi ^^
Så där segt har jag då aldrig sett någon sikta på konsol, standardhastigheten ligger ju på lätt det dubbla FFS!

Sen kan man ju öka till något mer om man kan hantera det, men 2000dpi på konsol är både enkelt att ordna och lätt att spela med om man har skills, hur som helst så tror jag Bioshock 2 blir kul, även om man lägger tyngden på SP. I värsta fall får man väl lira lite på PC också, bara som omväxling, men då motståndet på PC-fronten brukar vara så dåligt så är det inget att hurra för.

AW8
Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av jovviz:
Skrivet av morticians:

han var fan dålig även fast det kanske är på konsol. jag vet inte hur det är med andra men jag siktar minst lika bra på konsol som på pc.

Då siktar du nog väldigt dåligt på pc.

BAra för att du inte är bra på att sikta på konsol, behöver det inte betyda att alla andra är dåliga
Tycker det ser ut att vara ett klart fall av PC-spelande, med helt usel sens på musen, typ 400dpi ^^
Så där segt har jag då aldrig sett någon sikta på konsol, standardhastigheten ligger ju på lätt det dubbla FFS!

Sen kan man ju öka till något mer om man kan hantera det, men 2000dpi på konsol är både enkelt att ordna och lätt att spela med om man har skills, hur som helst så tror jag Bioshock 2 blir kul, även om man lägger tyngden på SP. I värsta fall får man väl lira lite på PC också, bara som omväxling, men då motståndet på PC-fronten brukar vara så dåligt så är det inget att hurra för.

Nej. Det där var på konsol.


signatur

PC gamer 'til I die.

1
Skriv svar