Aliens vs. Predator får släppdatum

Robot
Medlem
Aliens vs. Predator får släppdatum

Kanske hinner få mitt hd 5850 tills dess

Hoppas spelet blir lika bra som föregångarna


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Underbart äntligen en samlingsbox man vill ha! HUnter it is!

Medlem

lol, en facehugger, alla vet ju vad de ser ut som underifrån...om man läst PCGamer så förstår man :>

Medlem

Facehugger-modellen skall bli min!

Medlem

Hunter Edition finns på Webhallen att boka, 999:-
Dock bara till PS3 och 360 nu iaf. Hoppas PC får den senare, annars får man väl nöja sig med "bara" Survivor Edition, 699:- (den finns iaf till PC enligt dem).

Medlem

Hoppas bara att Alien-delen blir bättre än det hafsverk man spelade i tvåan.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Hoppas bara att Alien-delen blir bättre än det hafsverk man spelade i tvåan.

Har spelat en del Alien i tvåan, typ nån timme, men jag tycker att det verkade välgjort.
Det är riktigt härligt att smyga sig på/runt folk.

Nu är det ju dock inte Monolith som skapar detta spel, därför borde det likna AvP 1 mer.

Medlem

Bokade Survivor edition te pc dirr, längtar som fan te detta

Medlem

Hunter Edition bokad på PS3, och vanliga till PC. :heart:
Fan att de inte släpps feta boxar till PC.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

För dyrt för de där specialgrejerna. Shit.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jaha, så de som har den vanliga versionen ska alltså inte få spela med de som har och spelar de exklusiva banorna? Bra sätt att dela communityn hörni...

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Jaha, så de som har den vanliga versionen ska alltså inte få spela med de som har och spelar de exklusiva banorna? Bra sätt att dela communityn hörni...

Äsh brukar bena ut sig, själv köper jag mest boxen för att AVP är något extra och jag diggar aliens kan vara kul med en samlar box , bryr mig inte direkt om innehållet i den dock.

Medlem

jag tror jag pinkar i byxan

Medlem
Skrivet av Athaleos:

lol, en facehugger, alla vet ju vad de ser ut som underifrån...om man läst PCGamer så förstår man :>

Eller om man någonsin sett filmerna, läst serierna, spelat spelen m.m. Du kan säga att det ser ut som en slida, eller vagina om det passar bättre.

Är väldigt skeptisk till det här spelet, tror väldigt många kommer bli besvikna om de förväntar sig samma känsla, obehag och svårighetsgrad som fanns i de två första spelen eller alien vs predator till jaguar.

Vi lever i en ålder av casualisation och fördumning, företaget kan ju inte riskera att folk med sköra sinnen känner sig personligen hotad av "svårighets" graden på spelet och börja snacka skit på twitter om hur omöjligt det är.

Medlem

Spelet räcker bra för mig

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Är väldigt skeptisk till det här spelet, tror väldigt många kommer bli besvikna om de förväntar sig samma känsla, obehag och svårighetsgrad som fanns i de två första spelen eller alien vs predator till jaguar.

Vi lever i en ålder av casualisation och fördumning, företaget kan ju inte riskera att folk med sköra sinnen känner sig personligen hotad av "svårighets" graden på spelet och börja snacka skit på twitter om hur omöjligt det är.

Om detta är det minsta neddummat eller förenklat för att kids och kärringar inte skall börja grina, så kommer de inte få ett öre från mig. Enda sättet att slippa sån skit är att rösta med plånboken.

Medlem

Fast att bojkotta spel hjälper ju uppenbarligen inte tyvärr. Kolla bara på nya CoD tex, det var ett fasligt ståhej om att det skulle bojkottas hit och dit och vad händer? Jo, det slår alla möjliga kassarekord och IW skrattar hela vägen till banken.

För varje intelligent eller semi-intelligent person som inte köper vilket skit som helst så finns det 1000 stycken jubelidioter som med glädje äter upp varenda liten bajspartikel av skitspelet.

Medlem

Well det kommer så få spel baserade på Alien och sci fic serier att jag köpert oavsett. Dem har gått ut med Dedicated server support och det är enough för att jag ska köpat just nu.

Sen om auto hopp grejen kommer vara irriterande får vi se, det ser äckligt snyggt och roligt ut iaf.

Medlem

Det här spelet och Star wars :Tor ser jag mest fram emot nästa år!

Jag tror starkt på AvP! En facehugger skulle va coolt att ha

Medlem

blir lagom till min födelsedag.. fyller år dan efter...

Medlem

Hunter edition till ps3 bokad

Medlem

vill ha Hunter Edition till PC. den finns ju bevisligen

http://img231.imageshack.us/img231/4264/1260541916869.jpg

frågan är om några svenska butiker tar in dem?

annars blir det vanliga versionen. Survivor Edition såg inte så kul ut

de där extra mapsen handlar nog om gratis DLC snarare än att det är helt exklusivt

Medlem

"Survivor-boxen kommer i en speciallåda av stål och innehåller också en kod för extra flerspelarkartor att ladda ner, någon gång efter spelets släppdatum."

Hur kommer detta fungera i praktiken?
Om en person råkar köpa det kommer han då enbart kunna köra med andra som har köpt lika låda. Känns lite ovärt.

Medlem
Skrivet av Taikon:

"Survivor-boxen kommer i en speciallåda av stål och innehåller också en kod för extra flerspelarkartor att ladda ner, någon gång efter spelets släppdatum."

Hur kommer detta fungera i praktiken?
Om en person råkar köpa det kommer han då enbart kunna köra med andra som har köpt lika låda. Känns lite ovärt.

Har du hört talas om DLC?

1
Skriv svar