Windows på väg att kollapsa!!??

Medlem
Windows på väg att kollapsa!!??

Om man ska tro denna länk ser det rätt illa ut för Vista. Jag kanske inte borde gilla det så mycket om jag gör men har sällan några problem med det

Länk --> http://www.idg.se/2.1085/1.155842


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

Windows är alltid på väg att kollapsa

Jo iofs bra att det blir så tydligt numera att de släpper och försöker tjäna slantar på helt ofärdiga produkter. Så kommer SP3 till XP och gör XP ännu bättre


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

windows kolapsar ju varje dag en bluescreen hit och bumpat minne dit, det med en och annan krasch8)


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Kommre nytt O/S nästa år från MS om det inte kukar sig. Får hoppas på den versionen istället för Vista.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Mac OS X > Windows. Äänitajm!

Medlem

Bara det går att spela så:P


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Är helnöjd med Vista och gissar att jag blir ännu mer nöjd nu med sp1.
Minns när Xp var nytt och det hade också sina skönhets fel med blåskärmar osv. Har aldrig haft en blåskärm i Vista (peppar peppar....)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

MS lurar på folk halv färdiga produkter!
Tycker O/S:et borde mer fri från fel än det är från MS.
Därför bojkottar jag Microsoft OS framöver!

Medlem

Förstår inte folks mentalitet mot Windows, det är ett enormt jobb dom har att få allt och fungera, och det går inte göra något felfritt för PC med tanke på dom flera miljoner(miljarder?) olika kombinationer av hårdvara PC användare har. Mac har det bra mycket lättare med tanke på att alla deras datorer är 'prebuilt' och därför väldigt limited hårdvara.

Enda sättet att egentligen få ett näst intill felfritt PC OS är genom att släppa det till massorna och fixa problemen efter dom poppar upp, jag menar - hur många har seriöst problem med XP nu för tiden? Har använt mitt i runt 5 år och alla 'allvarliga' problem jag haft har vart eftersom jag lekt för mycket med inställningar som normalanvändaren inte ska leka med.

Om man är skeptiskt till ett Windows Operativsystem så vänta tills dom första stora patcharna rullar ut helt enkelt.

Medlem

Inget ska kollapsa. 2009-2010 släpps Windows Seven å då blir allting bra igen

Medlem

Får väl se om det blir bra eller dåligt!?
Man ska inte förvänta sig för mycket.
Då kanske man blir besviken!

Medlem

det är tamej fan typiskt microsoft trassla till de för sig med nya os mera jobb åter mera jobb!!.
Titta bara på ett prakt exempel windows me hur stor succe blev den???
Vista är på väg dit också nu när windows 7 är på väg eller är den också på väg åt samma håll som windows me gick???


signatur

Cookie jar is nuclear power tin-

Inaktiv
Skrivet av Puffin:

Enda sättet att egentligen få ett näst intill felfritt PC OS är genom att släppa det till massorna och fixa problemen efter dom poppar upp, jag menar - hur många har seriöst problem med XP nu för tiden?

Om man köper Windows innan ett antal servicepack så får man skylla sig själv om man inte var beredd på att produkten var defekt?


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

1
Skriv svar