America's Armys prislapp avslöjad

Robot
Medlem
America's Armys prislapp avslöjad

lol ... JAg kan inte fatta vad som kan få en att vilja bli soldat efter att ha spelat ett spel... ???

Jag menar verkligheten ser bra mycket anorlunda ut än vad det gör i spel.

Medlem

Får säga att jag trodde det var mer...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Och här i Sverige går skattepengarna till dagis, sjukhus och politiker. Bleh, vad tråkigt!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Och här i Sverige går skattepengarna till dagis, sjukhus och politiker. Bleh, vad tråkigt!

Dagis, sjukvård, pensionärer och familjer kan man förstå och tycka e suveränt bra men att betala lön till politiker suger efter vad dem gjort med välfärden idag.

Vissa saker e bra men allt för mycket har blivit kaos istället.

Sorry råkad haka på där, tillbaka till spelet igen. 33 miljoner e ruskigt mycket pengar. Undrar hur många dem rekryterat genom spelet om dem e så nöjda.

Medlem
Skrivet av q0rra:

Och här i Sverige går skattepengarna till dagis, sjukhus och politiker. Bleh, vad tråkigt!

..och Toblerone.

Medlem

De kanske tror att om man går med i riktiga armen så får man ett nytt ingame vapen eller något lol.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag trodde att det skulle varit mycket mer, men detta talar ju för kvalitén (3:an).

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hardboiled15:

De kanske tror att om man går med i riktiga armen så får man ett nytt ingame vapen eller något lol.


signatur
Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

De kanske tror att om man går med i riktiga armen så får man ett nytt ingame vapen eller något lol.

Hehe, det är inte långt ifrån vad det är nu. Folk som är aktiva soldater i USA styrkor får en liten symbol brevid deras namn i America's Army spelen.

... men du har helt klart rätt. Nästa blir en unlock.

Medlem

Rätta mig om jag har fel, (Är finne)
Men: Närmare 33 miljoner har utvecklingen kostad. Dollar.

Kostad? inte kostat?

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Rätta mig om jag har fel, (Är finne)
Men: Närmare 33 miljoner har utvecklingen kostad. Dollar.

Kostad? inte kostat?

Kostad, det är väl ett sånt ställe som Abilene, eller hur?

1
Skriv svar