The Legend of Zelda: Spirit Tracks

Robot
The Legend of Zelda: Spirit Tracks

Zelda och Mario är serierna som definierar Nintendos konsoler. Lagom till högtiderna är Link tillbaka och kör ett tåg raka vägen in i våra hjärtan.

#the-legend-of-zelda-spirit-tracks, #nintendo, #the-legend-of-zelda-twilight-princess, #the-legend-of-zelda-phantom-hourglass


Medlem
Zelda: Spirit Tracks under luppen

Allright! Blir ett köp nu när man har en ds.


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

Redan beställt och är på väg hem


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Vad tusan är det jag läser? Har recencenten inte rört ett Zelda mellan 1993 och 2006? Jag tror bestämt det är dags för ett 'intervention' på redaktionen, gräv fram en N64, och diverse gameboy ur förrådet och bind fast Calle i en stol med silvertejp tills han plöjt igenom allt minst 2ggr.

Medlem

Hög mysfaktor + DS = Jättehög mysfaktor? Kanske blir ett köp då, om jag bara kunde ta tag i saken och köpa en (röd) DS också.

Medlem

Blir nog ett köp av detta, fast efter att man köpt och klarat föregångaren såklart

Medlem
Medlem

Hade hoppats på att få mitt i brevlådan idag men så blev inte fallet. Borde dyka upp imorgon iaf så har man hela helgen på sig att spela sen

/ LordDaimos

Medlem

Det känns som de alltid lyckas med Zelda-serien, vad de än hittar på.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Känns en timme in MYCKET bättre än Phantom Hourglass som var rätt mediokert. Jag skrattar åt skämten och hur det driver med sig självt, gillar hur snabbt det drar igång dessutom. Bäst öppning sedan Majora's Mask!

Medlem

Såg nyss reklamen på tv6. Får spelet att framstå som årets största barnspel.

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Bäst öppning sedan Majora's Mask!

Försäljningen av 64:an var nog ett av mitt livs sämsta beslut. Det här går inte, måste köpa en ny, och en DS tydligen. Blir inga klappar till nära och kära i år, allt får gå till mig!

Medlem

hoppas mitt exemplar hinner fram tills imorrn butiken hade skickat det idag.

vore perfekt att njuta av det i helgen


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

borde fan ha fått en 5a...

Inaktiv

Riktigt sugen på att införskaffa... Men borde kanske spela klart Twilight Princess först.

Medlem

Beställt.. Men ska försöka hålla mej tills man blir jul ledig.


signatur

PSN: Draobs

Medlem

Mitt kommer idag från webhallen =D
Det skickades iaf igår ^^

Medlem

Har önskat mig det i julklapp så jag får vänta några dagar. För man kan väl inte plundra julklappshögen innan det är julafton?;)

Medlem

Ha-begäret kom som en explosion nu. Äger dessvärre inget DS (ännu).

1
Skriv svar