LOTRO expanderat

Medlem
LOTRO expanderat

Siege of Mirkwood släpptes i torsdags, dvs. den 3 December.

Mycket mysig expansion


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

"Release: 2009-12-03 " lite sen nyhet eller är de där datumet fel?

Medlem

Måste.. låta.. bli... AARgh

Ooold! Häromdagen? Nästan en vecka sedan (den 3e) den släpptes

Varför känns det alltid som att LotrO blir ignorerat oavsett om det är en större patch (Bok-update) eller nytt content i form av landområden eller ens en expansion? Medan det basuneras ut så fort det släpps en "vanlig" liten patch till ett annat visst spel?

Aja, roligt att det står något om det iallafall


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Redaktör
Skrivet av Newguy:

"Release: 2009-12-03 " lite sen nyhet eller är de där datumet fel?

Vi missade att skriva om patchen när den släpptes. Illa, men vi reparerar det i alla fall lite med att skriva om den nu.


signatur
Medlem

Verkar vara ett mycket bra MMO, kanske börjar spela med min pappas kompisar någon gång..

Hur fungerar det nya stridssystemet tycker ni LOTRO inbitna?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Verkar vara ett mycket bra MMO, kanske börjar spela med min pappas kompisar någon gång..

Hur fungerar det nya stridssystemet tycker ni LOTRO inbitna?

Beror på vilken klass du spelar faktiskt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ta en melee som exempel, måste man ha lite timing och tanke eller är det bara att hammra "14124112231"?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Ta en melee som exempel, måste man ha lite timing och tanke eller är det bara att hammra "14124112231"?

Ja och nej, som Warden måste du tänka väldigt mycket på din gambits (alla skills öppnas med en "kombo". Hammra skills är väl ingen klass som gör bra enligt mig, då det blir riktigt halvdant..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Riktigt bra expansion. Questerna är mer varierande än tidigare (även om en del inte kom med som de skulle pga att de var avaktiverade av ngn anledning).

Skirmish-systemet är inte bara ett trevligt sätt att få XP och annat godis om man vill ha en paus från questandet, en del av huvudstoryn utspelas där vilket är ngt jag vill se mer av. Ett friskt inslag som påminner om en del FPS-spels stridlägen, typ som "Capture and hold" eller "Assault"

Att questa nu (1 vecka efter release) är lite lättare då det inte är 20 spelare på samma ställe som väntar på samma respawn....


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av v1ctory:

Ta en melee som exempel, måste man ha lite timing och tanke eller är det bara att hammra "14124112231"?

Ja och nej, som Warden måste du tänka väldigt mycket på din gambits (alla skills öppnas med en "kombo". Hammra skills är väl ingen klass som gör bra enligt mig, då det blir riktigt halvdant..

Låter bra, ska se om jag kan låna ett acc och pröva lite av spelets senare delar. En trial säger imo ingen om spelet är bra eller inte.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Mycket bra fortfarande det bästa mmo:t imo fast jag kan erkänna att jag suttit fast med wow tills ett år tebax:)

Medlem
Skrivet av manowar90:

Mycket bra fortfarande det bästa mmo:t imo fast jag kan erkänna att jag suttit fast med wow tills ett år tebax:)

Ursäkta en dum fråga: Om nu LotRO är det bästa spelet, varför har du spelat WoW sedan 1 år?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Till FZ.

Jag skapade en Mirkwood tråd redan den 18/11 i Massivt sektionen, så surfar ni inte runt på internationella forum, kanske det är en idé att regelbundet läsa era egna. Så behöver ni inte "missa" lika mycket.

Jag är inte unik på något sätt, utan det finns många medlemmar som postar nyheter på forumet långt innan ni lyckas skriva några få rader om dem.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

1
Skriv svar