Robot
Roccat Kova

Pwned, newb, loser och game over. När polarna fraggar dig sönder och samman är det såklart inte dina spelfärdigheter det är fel på - det måste vara musen! FZ har testat en spelmus som utlovar den ultimata spelupplevelsen, kanske är den något för dig?

#roccat, #quake-live


Medlem
Testad - Roccat Kova

Nej tack, jag behåller nog min Steelseries Ikari.

Medlem

Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 ftw

Medlem

Hmm, ingen annan som reagerar på att alla Roccats produkter har finska namn? Ovanstående Kova betyder hård. Tidigare Kone (maskin), musmattorna Sota (Krig) och Taito (kunnande) och tangentborden Arvo (värde) och Valo (ljus).


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Tycker att den var snygg, fast irl kanske den ser och uppfattas som plastig.
Tack för Razer

Medlem

Jag gillar utseendet på dom flesta nya gaming mössen, men fan altså, alla får skit betyg.
Finns det nån ny, bra gaming mus därute värd att köpa?

Logitech mx 518 har funkat hittils, kanske ska stanna med den.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Sitter nöjd med min G9:a

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 ftw

qft


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Håller med Jozo

Medlem

snygg, men riktigt obekväm.

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 ftw

Hållbarheten tycks vara tveksam på dem tyvärr.

Mx518 har blivit något att föredra. Dock så skulle jag gärna se att de uppgraderar den till något snabbare..

Medlem

Har MX518, Diamondback och 3.0, så jag klarar mig

Har aldrig heller gillat något från Roccat


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Mx518 är nice. Har haft den väldigt länge nu. Kan faktiskt inte minnas någon annan mus. 518 är en del av min hand nu. ^^

Inaktiv

ser sjukt cool ut ^^

Medlem
Skrivet av Juggernawt:

Hmm, ingen annan som reagerar på att alla Roccats produkter har finska namn? Ovanstående Kova betyder hård. Tidigare Kone (maskin), musmattorna Sota (Krig) och Taito (kunnande) och tangentborden Arvo (värde) och Valo (ljus).

Ja, hadde själv förstått att Roccat var finskt.... :S

E: Företaget som tillverkar dem är troligtvis tyskt men varumärket kommer från finska spel klanen Team Roccat.

Medlem
Skrivet av Zarsky:
Skrivet av Juggernawt:

Hmm, ingen annan som reagerar på att alla Roccats produkter har finska namn? Ovanstående Kova betyder hård. Tidigare Kone (maskin), musmattorna Sota (Krig) och Taito (kunnande) och tangentborden Arvo (värde) och Valo (ljus).

Ja, hadde själv förstått att Roccat var finskt.... :S

Haha. Dom är smygfinnar. ;P

Inaktiv

Skräp alltså, väntat.

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=830
A4Tech X-718F
En bra mus och inge hype skräp som razer.

Själv kör jag med nå gammal budget logitech trådlös tangentbord+mus bundle, behöver bara ladda genom att byta batterier var tredje månad ungefär men den funkar som IR, måste ha klar sikt till usb recievern och högst 1.5 meter ifrån.

Medlem

Skaffa en Kone istället

Medlem

Gillar Roccats design på möss men inte deras kvalité.
Min Logitech G9 får leva vidare ett tag till iaf! (ett nytt tangentbord behövs dock...)

Medlem

Razer glider jag med:)

Inaktiv

Spelmöss är generellt gravt överskattat. Så länge sensorn gör sitt jobb och den inte är obekväm så är det ju inga problem.

Medlem

Gallardo-style eller vad? xD

Ser jävligt schyst ut, men frågan är om man ska hålla sig till erat betyg =S

Medlem

Nått som måste kollas upp, jag fördrar typ mindre lätta möss. Vill inte styra runt utan hellre nästan hovra lite . På tiden nått som denna ges ut.


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem

Logitech Mx500 har alltid funnits där för mig.

Medlem

MX518. Never dissapoints.


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Sitter med min logitech samling på 2 st MX500, en MX518 och en MX1000. Har hållt i många år och kommer hålla en rackarns massa år framöver.

Medlem

Ush nej. Både ful och den ser oskön ut. Håller mig till min Logitech G500 mus, 5700 Dpi. Den är asum.!


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Steelseries Ikari optical/laser är den utan tvekan skönaste musen jag någonsin ägt. Jag har haft MS IE 3.0, 4.0, MX500, 510 och en Razer Diamondback. Tycker inte ens att det är någon konkurrens för Ikari, har man stora händer är den teh shit så att säga


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem

"för mig som har relativt stora labbar" "se bara till att krympa händerna först!"

Antingen ett onödigt superlativ, eller helt enkelt ett logiskt felslut. Inte alla har "relativt stora labbar", vilket alltså gör att omdömet "obekväm" faller... Eller har recensenten krymp sina händer och fortfarande funnit den obekväm?

1
Skriv svar