vilket program ?

Medlem
vilket program ?

Tjena!

Det är så att jag försöker slänga över lite musikvideos på en DVD, men alla kommer inte med för att det fattas codecs........som jag har installerat!

Den frågar efter codec divx 5.0, men jag har 6.0 installerad.....men det funkar inte ändå ?!?

Har försökt att convertera dom som inte kommer med, men det funkar inte heller, har använt flera program.

Finns det någon eller något program som kan fixa detta eller är det bara att slänga skiten (vill inte det juhh).

Det funkar hur bra som helst att spela i datorn, men inte på DVD:n (ljudet funkar inte då, men bilden är som den ska).

Medlem

Kan det inte vara så att drivrutinerna till DVD-brännaren behöver uppdateras/repareras ? har jag fattat ditt problem rätt ?


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Tjena!

Nää, inget sånt.
Problemet är att när jag kollade med ett program som heter "GSpot" så säger det att divx 5.0 inte är installerat i datorn, och det verkar som så att när det inte är det så funkar det inte i DVD:n heller.

Låter ju jävligt konstigt men så är det.

Plockade förövrigt hem lite annan musik, där sa det att det fattades codecs, MEN, det funkade i DVD:n......fattar ingenting, blir helt störd i skallen på detta.

1
Skriv svar