Fira Jul i Forza Motorsport 3

Robot
Medlem
Fira Jul i Forza Motorsport 3

Blir galen ge oss GT5 som piskar detta, sorry men var tvungen.

Jag vill spela nu, fast de är klart jag har ju runt 1000 bilar att välja bland istället blir det rätt svettigt, lär inte tröttna liks samt som ni dock, men men som vi alla vet är inte livet rättvist.


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

Blir galen ge oss GT5 som piskar detta, sorry men var tvungen.

Jag vill spela nu, fast de är klart jag har ju runt 1000 bilar att välja bland istället, lär inte tröttna liks samt som ni, men men som vi alla vet är inte livet rättvist.

You seems abit virrig, didn't get that text at all.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Blir galen ge oss GT5 som piskar detta, sorry men var tvungen.

Jag vill spela nu, fast de är klart jag har ju runt 1000 bilar att välja bland istället, lär inte tröttna liks samt som ni, men men som vi alla vet är inte livet rättvist.

Sluta fjanta dig nu, det är bara 2-300 av dessa GT5 bilar som ens har en ordentlig head-cam view i bilen, halvdana bilar duger inte.

Spelen blir nog lika bra ändå.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Blir galen ge oss GT5 som piskar detta, sorry men var tvungen.

Jag vill spela nu, fast de är klart jag har ju runt 1000 bilar att välja bland istället, lär inte tröttna liks samt som ni, men men som vi alla vet är inte livet rättvist.

Synd bara att dessa 1000 bilar inte betyder 1000 helt olika bilar, utan varenda liten variant av en bil räknas som unik.. se bara på gran turismo Psp, det har 22! varianter av mazda Mx-5 (miata) och 35 nissan skyline's
då är det inte så konstigt att man kan skryta med 1000 bilar.

Det egentliga talet ligger nog närmare 500 olika bilmodeller, resten är bara varianter med i stil med (saxat från en lista)

Ford GT '05
Ford GT (No Stripe) '05.

OnT: jag vart dock jäkligt besviken på Forza 3, det var bara F2 i nytt skal i princip, känns stelt och segt, ingen action alls, och såvidare inte bilen har uppemot 1000hp så känns det som man försöker köra indy 500 med en gammal trampmoppe.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ge oss nya banor istället för alla dessa bilar.

Medlem

Är det så svårt att GT5 har fler bilar, samma sak i Forza men men avundsjuka kallas det


signatur

AYY LMAO

Medlem

Oj, oj.. min uppfattning:
GT5 prologue - enda roliga man hade i det var driftingläget.
Resten saknade helt känsla, kändes ungefär som att åka runt i en skokartong.

Forza 3 - Roligt från start. Men det blir ännu roligare när man köpt bästa bilarna och kör ghostrace mot sig själv eller en kompis


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Haziza:

Är det så svårt att GT5 har fler bilar, samma sak i Forza men men avundsjuka kallas det

Har aldrig fattat varför antalet bilar spelar någon större roll det blir ju ändå så att man hittar ett par få bilar man gillar mest och kör med dem. Hellre 10 bra gjorda bilar med grym körkänsla än 100 sämre gjorda bilar.

Kvalité inte kvantitet som sagt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Så jävla typiskt att varenda tråd om FM3/GT5 ska se ut så här.
Fy fan alltså.

Medlem

Så bara för att GT5 har fler bilar det det automatiskt dåligt gjort haha, Forza plocka det ihop på några månader, GT5 har tagit ett par år.

Men jag låter ett sitta och spela en sämre produkt, jag bryr mig inte om er


signatur

AYY LMAO

Medlem

Bilporr :crazy:

Kommer kosta 400 ms points, inte så farligt för de här efterlängtade bilarna.

Medlem

Ferrari 458 Italia är helt gudomlig kan jag säga. Bara den, LP670-4 SV'n och Nissan GT-R SpecV var värda 50 spänn!

Medlem
Skrivet av Haziza:

Så bara för att GT5 har fler bilar det det automatiskt dåligt gjort haha, Forza plocka det ihop på några månader, GT5 har tagit ett par år.

Men jag låter ett sitta och spela en sämre produkt, jag bryr mig inte om er

Du verkar ju vara lite efter. Det tog snarare 2 år om man ska vara helt korrekt.
Men visst vi kan låta dig sitta och spela en produkt som inte existerar istället!

Medlem

Forza Motorsport 3 är den SOLKLARA vinnaren i kampen... just nu iallafall. Varför? Jo för att det spelet finns ute på marknaden såklart! ;D Hehe

Orka tjafsa om vilken konsol som är bäst... eller vilket spel. xD Man blir så trött på det. Skaffa båda o sluta gnäll.

1
Skriv svar