Nytt Star Wars-spel på gång

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Republic Commando II.

Iofs får namnet det att låta som att det blir gammalt hederligt ljusrörssvingande..

+1

Dock får vi väl aldrig se ett sånt spel

Medlem

hoppas ingen skit strategi spel

Medlem

Är väl 70% chans att de byter namn när innehållet avslöjas. I regel så har de bara tillsvidare namn på patentverket när man vill hemlighålla spel/filmer osv.
Legend kan vara en ledtråd, men kan mycket väl vara något vilseledande. Kan vara verkliga namnet med...
Om det är en ledtråd chansar jag på TFU2. Då är det ur ANH perspektiv vad jedis var under "the dark times" som Obi sa.
Är det missvisande namn så chansar jag på Republic Commando 2, då det är mer ett vuxenspel, kanske Battlefront 3 med.
Är namnet det slutliga namnet på spelet så har jag ingen aning. Tror absolut inte på att det är Kotor-liknande, I värsta fall Tales of the Jedi-spel(före kotor1-tiden). Flygsimulator eller strategispel känns uteslutet nästan när det är mature-klassat.

Medlem
Skrivet av MasterKJK:

Nä Star Wars blir man inte trött på

hehe


signatur
Medlem

Det blir säkert CloneWars:The Game!
med undertiteln: Se filmen spela spelet:P
alla 7-12 åringar ba yeeah waaooh det kommer bli as ballt
dubbat till svenska säkert också;)


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Inaktiv

"för en mogen publik"

Porr?

"utveckas av LucasArts själva"

Uh-oh... När dem utvecklar blir det oftast skräp.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Uh-oh... När dem utvecklar blir det oftast skräp.

Sant

Var det inte Activision som var publisher av JK Outcast och Academy spelen. Men då var det väl Raven som utvecklade.

Medlem

Önskelistan:
Tie-Fighter 2
Republic Commando 2 (4-player co-op)
SW: Battlefront 3 med alla features som sågs i den läckta filmen.

Medlem
Skrivet av TheTemplar:
Skrivet av Tpiom:

Uh-oh... När dem utvecklar blir det oftast skräp.

Sant

Var det inte Activision som var publisher av JK Outcast och Academy spelen. Men då var det väl Raven som utvecklade.

Precis. Lucasarts som utvecklare samt ett mature-klassat spel gör att nästan alla titlar faller bort. TFU2, RC2 och BF3 är nästan de enda tänkbara kandidaterna enligt mig. Legends som ett eget fristående sw-spel låter riktigt knepigt.

Inaktiv

Star Wars är en så bra ip så man måste ta det seriöst innan LucasArts bekräftar det är skit, försökerhålla förhoppningarna nere dock

Medlem
Medlem

Ett spel där du spelar som Boba Fett och jagar efter skurkar och anmäla ynkryggar.

Skulle inte det vara häftigt du får välja på en del skurkar som alla har ett pris på sitt huvud och med hjälp av din Slave 1 samt dina vapen och utrustning som du köper, kan du ta dig runt på olika platser.

Du får bara veta där den du jagar var senast för att leta runt på den platsen efter skurken. Med hjälp av ledtrådar som du hittar samt fråga dem som du möter.

Ibland så kanske det blir flera personer som slåss om samma byte och du måste oskadliggöra den andra prisjägare.

Givetvis ska vissa du jagar ha fullt av legoknektar runt omkring sig.

Kotor 3, snälla.

Medlem

Kommer säkert vara crap, vad det än är. Har noll förtroende för LucasArts och ännu mindre George.

Jag hoppas jag har fel dock.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Blir att kolla på spike på lördag både star wars och det nya medal off honor

Medlem

Call of Duty: Jedi Warfare

Sweet.


signatur
Inaktiv

Republic Commando 2 ska det va.

Medlem

Hoppas också på ett Republic Commando 2!

Medlem

"Dark Forces V: Jedi Knight IV - StarWars Legends"

Why not!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

ja alltså, är det inte ett nytt Jedi Knight så blir jag fan arg!

nä men jag hoppas verkligen inte att dom gör någon stor hype av ett skitspel!
det har ju hänt förr liksom.

Medlem

"Jedi Night" var det någon som föreslog. Ett socialt spel som utspelar sig i Coruscants dunkla gränder där spelaren måste lösa spännande deckargåtor och undvika de fällor som prostituerade Twi'leks lockar med.

Medlem

Så det var inget mer upphetsande än Force Unleashed 2?

EDIT: Eller inte. My bad. Måste sluta vakna så tidigt.... KAFFE, NAO!


signatur

[size="8"]Meh[/size]

Medlem

Inte ett MMORPG, snälla!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Medlem

The force unleashed 2... Alltså vad fn håller de på med.

http://www.gametrailers.com/video/star-wars-spike-tv/59816

12
Skriv svar