New Super Mario Bros. Wii en japansk succé

Robot
Medlem
New Super Mario Bros. Wii en japansk succé

Vad vore Nintendo utan Mario ?

Medlem

Jag handla det här för några dagar sen och det är ju underbart, som @Serious Sam säger, vad är Nintendo utan Mario

Medlem

Need på detta spel : O

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

Vad vore Nintendo utan Mario ?

Nintendo har Mario... SEGA har Sonic.

Sony och Microsoft har inga maskotar?

Bara en tanke som slog mig...

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Serious Sam:

Vad vore Nintendo utan Mario ?

Nintendo har Mario... SEGA har Sonic.

Sony och Microsoft har inga maskotar?

Bara en tanke som slog mig...

Nja.. Sony har iaf Ratchet & Clank som är någorlunda maskottar,
Xbox däremot har väl ingen direkt maskot, men klarar sig bra ändå.

Tvivlar på att nåt nu existerande eller kommande spelföretag kan göra en så lyckad figur som Mario som dessutom hållit och fortfarande håller en hög klass.

Medlem

Master Chief från halo serien måste nog vara Xbox maskot

Medlem

Jag skulle nog vilja påstå att Xbox har sin lilla Chief, och nog är han häftigare än tecknade figurer allt?

Edit: Steffe han före


signatur
Medlem

Microsoft's mascot: Bill Gates

Medlem
Skrivet av Serious Sam:
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Serious Sam:

Vad vore Nintendo utan Mario ?

Nintendo har Mario... SEGA har Sonic.

Sony och Microsoft har inga maskotar?

Bara en tanke som slog mig...

Nja.. Sony har iaf Ratchet & Clank som är någorlunda maskottar,
Xbox däremot har väl ingen direkt maskot, men klarar sig bra ändå.

Tvivlar på att nåt nu existerande eller kommande spelföretag kan göra en så lyckad figur som Mario som dessutom hållit och fortfarande håller en hög klass.

Ratchet & Clank? Aldrig ens spelat, känner ingen som äger nåt av de spelen, känner inte att de är frontfigur för Playstation på något vis så det tycker då inte jag Master Chief är väl lite av en maskot men ändå känns det bara som att det är just spelet Halo som är nåt, inte Chief som karaktär.

Och håller med det du säger, Mario är så pass enormt in-nött, det är lixom en självklarhet. Sedan att det kanske finns lite väl många Mario-spel är väl en annan femma, tror det beror mest på att spelen har så platt story och att karaktärerna är så ytliga på nåt sätt att det helt enkelt funkar var som helst, jag menar varför ska man hitta på nya karaktärer till ett fotbollsspel eller brädspel eller nåt då det redan finns en uppsättning som ALLA känner till?

Längtar tills jag kan knycka tillbaka Wii:t från brorsan så jag kan nöta New Super Mario Bros lite mer, så vansinnigt kul, slår i stort sett allt jag spelat i garvfaktor med några polare

Medlem

New supermario bros är grymt bra spel Så jag kan förstå de siffrorna. Förövrigt hade väl Sony något till ps1 och 2, crash eller vad han hette...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Skit nice spel.
OT: pft om något så har PS3an sackboy som maskot


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Solid Snake annars kanske, för Crash Bandicoot flydde ju PS plattformen och finns nu till allihop tror jag.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Ja, xbox har ju Chief/random Spartan. Crash var ju länge Sonys maskott bland de ynge men han emigrerade, så valet blir nog Solid Snake/Ratchet & Clank skulle jag tro.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Ja, xbox har ju Chief/random Spartan. Crash var ju länge Sonys maskott bland de ynge men han emigrerade, så valet blir nog Solid Snake/Ratchet & Clank skulle jag tro.

Tror helt ärligt att Kratos är större maskott till Playstation märket än vad Solid Snake och R&C är. Speciellt då det finns ett antal MGS titlar utanför playstation märket.

Medlem

Längtar till jul, då jag köpt det till mig själv och sambon i julklapp.

Medlem

Vad exakt är det som är nytt?

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

Vad vore Nintendo utan Mario ?

Helt rätt:up: ska själv köpa en wii med nya super mario bros, bara för det spelts skull!:up:

Medlem

Spelet verkar awesome!
Mario skulle hoppa sönder master chief och xbox utan problem, han har ingen chans mot en rörmokare

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Vad exakt är det som är nytt?

ööö va? nytt? I mario menar du?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Det var nästan så att tanken slog mig att jag skulle köpa en Wii för att köra det.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar