World of Warcraft uppdaterat

Robot
Medlem
World of Warcraft uppdaterat

fucka you whale! fucka you dolphin!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

får hoppas icc blir lite svårare än toc nu bara som alla puggar på vår server..

Medlem

Men det är ju liksom grejen med normal mode, det är ju bra mycket svårare att pugga hard. tycker det bara är kul att möjligheten finns så att man kan hoppa in med en alt och ha lite skoj.

Tror dock att det är lite svårare ändå. ska bli kul att köra 5-mannainstanserna också. Man har väntat ett tag på att få konfrontera Arthas så det känns kul att stunden är inne.

Inaktiv

Det kommer väl en patch-intro film senare?

...

Eller...?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Är detta den sista stora patchen innan expansionen, tro? Då jag skall börja spela WoW igen.

Medlem

Det lär vara det men vem kan säga till 100. De har sagt att en trailer kommer närsomhelst.

Inaktiv

Så kan man döda arthas nu?


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

ICC raiden kommer att släppas vinge för vinge. Så hela ICC kommer inte vara öppen från början. Huruvida man får besegra Lich King när sista delen väl släppts återstår att se. Går ju alltid att göra en encounter som slutar på 1% och ha med lite story för alla lorefantaster där ute.

Medlem

Har kvar speltid men inte orkat spela men nu kanske man ska ta och spela lite.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Kettleback:

Är detta den sista stora patchen innan expansionen, tro? Då jag skall börja spela WoW igen.

Det är, uttalat, den sista stora innehållspatchen innan Cataclysm, japp.

Skrivet av zhrooms:

Nej, dock slåss mot honom, han kommer fega ur i sista sekunden troligtvis.

Jag tror faktiskt att Arthas kommer att dö. Däremot kommer Lich King leva vidare. Är väl högst sannolikt. Frågan är mer hur länge det kommer dröja innan entiteten hittar ny bärare.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Arthas kommer att dö, har sett hans dödsscen.. it's epic :>

Medlem

Yes ny .. oppas det kmr nya saker till det ... men roligare när Cataclyms .. elr hur det stavas .. men man får vell börja med wow gen ^^ .. men det blir roligare senare när det blir bättre

Medlem

Cross-realm LFG tool AWESOME

Medlem
Inaktiv

kan dom fixa en patch som gör att man får joina grupper?

vems idiot ide var det att kräva Epic och clear achievement på alla dungeons innan man får gå me i en grupp?

hur ska man få dom achievements om man inte får gå me i gruppen till o börja me!
förlåt att jag inte sitter o runkar framför wow dagarna igenom (gör jag nästan ändå) och inte har ALL EPIX

sugspel.....

nu om ni ursäktar, så gick min speltid ut idag..
får ta o punga ut lite pengar igen...wait, wat?

Medlem
Skrivet av Loading:

Arthas kommer att dö, har sett hans dödsscen.. it's epic :>

den är jag väldigt nyfiken på då man inte ens kommer få slåss mot honom....


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Alltid kul med stora patchar, ska bli kul att prova spela instancer med folk från andra servrar

Inaktiv

Fattig nyhet, cross realm instancing kommer också något jag sagt behövs i flera år då det inte går hitta folk ibland, quest tracking är i patchen också så nu kan alla questa utan questhelper addonet.

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Så kan man döda arthas nu?

Ja du dödar honom, det finns en lång quest chain där du får Shadowmourne och på slutet ska du döda Arthas/Lich King.

1. The Sacred and the Corrupt

2. Shadow's Edge

3 .A Feast of Souls

5. Unholy Infusion

6. Blood Infusion

7. Frost Infusion

8. The Splintered Throne

9. Shadowmourne!

10. The Lich King's Last Stand

http://www.wowhead.com/?guide=3.3&quests

Patchen heter även "Fall of the Lich King"


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

den är jag väldigt nyfiken på då man inte ens kommer få slåss mot honom....

sök på youtube, samt så har dom sagt att Arthas ska vara sista bossen i ICC. dock kommer han in senare. Men dö kommer han att göra.. Dock kommer Lich king säkert att leva vidare.

Medlem

Hörde på nån radiokanal idag om att tror det var en asiat som har gjort precis allting som går att göra i wow,

ska tydligen vara den första personen som gjort exakt allting som går att göras,
själv har man en lvl 72 hunter på aggramar som stått still i ett år eller nåt.
Orka detta spel nåt mer.

Medlem

Arthas dog när Lich King tog över honoms kropp. Dock lever Arthas hjärta kvar i Lich King och det var det som höll han från att skicka ut The scourge över azeroth.

Inaktiv

hm, råkade installera den utan att tänka över saken. Hur får jag tillbaka till "gamla" versionen ?

Medlem
Skrivet av anon_16939:

hm, råkade installera den utan att tänka över saken. Hur får jag tillbaka till "gamla" versionen ?

Installera om spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Själv tycker jag det ska gå att pugga, Men då måste du ha bra medspelare som är skillade, Men sen ska det finnas gränser tycker dom ska lägga till ett till mode som heter hardcore där loot som droppas för dom som är "sjukt" jävla bra, Frostmourne ska givetviss gå att få i dom andra modsen eller legendaries som kmr senare.

Men jag tycker att det ska vara mer givande än en jävla titel för spela hardcore eller vara duktig på spelet, Alla dessa noobs som grinar "men vi då"

Men lär er fucking spelet ist, Förut i vanilla stod du med tier2 så vart du bra och en bra guild oftast.

Idag kan vilken jävla kotte ha samma gear men ena snubben kan vara 10 gånger bättre, Fair? nej inte direkt.

Alla har vi varit dåliga och lärt oss spelet själv har jag spelat wow sedan betan, Casual och dåliga spelare ska kunna få saker, casual kmr kunna spela hc om dom är duktiga, Men inte lika snabbt då dom är casual, Men dåliga spelare ska fan ta mig lära sig spelet och bli bättre med Theorycrafting osv osv.

Precis som alla andra spel, Man ska inte få något gratis, Problemet ligger i blizzard, Dom lyssnar på dessa idioter som är dåliga som grinade i vanilla/tbc för dom ej upplevde kontenten, Men NEHE konstigt?

Tror dom på riktigt att alla cs spelare kmr till final eller semifinal på dh cs turneringen med?

funkar inte så i världen, vill man ha något får man satsa eller vara duktig, Ska inte finnas genvägar.

Dock ska ju inte progress handla om aktivitet och tid direkt, Well man lär sig fighterna, Men e dom duktiga tar dom bossarna inom sin snar framtid endå.

http://www.youtube.com/watch?v=WO1QJOooexQ&feature=player_emb...

Till er som ej sett den bör se den "notera mycket avslöjas i filmen"

Medlem

Man blir lite småsugen på att börja igen... men inte före Cataclysm har släppts.

Det är bara så sjukt jobbigt att levla och att fortsätta på sin warrior som man spelade i nästan 3½ år har blivit tråkig fem gånger om.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Inaktiv
Inaktiv

Shit. Detta har man väntat på!

Ska vi göra Deadmines istället? Deadmines är bästa instansen!

Medlem

Den kommer inte under antten, den kommer imorgon klockan 11 om den inte blir försenad

12
Skriv svar