World of Warcraft uppdaterat

Medlem

När jag kommer hem från skolan blir det att spela.

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av RobbazSweC:

Så kan man döda arthas nu?

Nej, dock slåss mot honom, han kommer fega ur i sista sekunden troligtvis.

Och ja det är sista stora instancen innan Cataclysm.

Kommer joina nån guild nu i veckan och nöta igenom Icecrown 25 normal för att få köra alla encounters, sen sluta spela wow tills cataclysm då ja.. Lich King expansionen suger

Exakt min plan.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Med tanke på hur dom skall casuallifera wow ännu mer med cataclysm (borttagandet av flera stats och ihopslagandet av fler?)

WoW kommer behålla spelare.. mer och fler casuals kommer joina.. dock är det inte något för mig, hoppas ni får kul med kungen dock

Medlem

.... 800 meg patch... jävligt kul när man sitter på telias max 5 gig i månaden internett... :S får släpa med datan till polaren i helgen å patcha... HA!, Undra hur det blir med xpen i AV nu tänkte precis lvla min hunter där (gick extreeemt fort med min priest tog knappt 3 dagar av KUL levlande att gå från 71-80)


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Om ni inte kommer in på officiella trailerlänken så finns den även här: http://www.youtube.com/watch?v=cs0Zw-8Qdy4

edit: suck, olika forum, olika forumformat

Medlem
Skrivet av toern:

Om ni inte kommer in på officiella trailerlänken så finns den även här: http://www.youtube.com/watch?v=cs0Zw-8Qdy4

edit: suck, olika forum, olika forumformat

Tack för den, skulle just sova. Nu kommer jag bara längta tills imorgon. xD

Medlem

Gjorde för någon vecka sen comeback till detta jävla spel efter över 2år "WoW-fri". Sjukt mycket nytt måste jag säga, sitter och frågar vännerna konstant vad som är vad osv, blir väl inte bättre med patchen antar jag.

Håller med tidigare medlem som skrev att inget kommer gratis och man ska behöva lägga ner tid för att bli bäst, vilket jag tycker de har löst bra med hardmode(Även fast det är relativt lätt för mer inbitna spelare).
Men alla kan få epics nu, man behöver inte sitta i en 40-manna raid och progressa i 5timmar i sträck på en måndag kväll, vilket har gjort att epics inte alls är lika "exklusivt" som det en gång var.

Får hoppas på lite legendary-loot så folk kan sticka ut lite iaf


signatur

The king stays king.

Medlem

ZZzz... @ Gates på normal mode.

Kunde ju såfall köra som i Sunwell. Där var det iaf lite utmaning o ta ner bossen innan nästa gate öppnades. Funkade fram till Twins o ja, muru pre nerf skall vi ju inte tala om (då menar jag inte 3.0)

Medlem
Skrivet av Icerock:

fucka you whale! fucka you dolphin!

haha... word =D

Inaktiv
Skrivet av FuzioN:

en massa bullshit...

Du tar nog spelet lite för seriöst, tycker du inte det? Vill du köra hardcore i CS, be my guest. Vill du bli omtalad? Majja ner ett gäng ungdomar på en skola.

Vill du bli tagen på allvar? Det är väl personer som dig som gankar lowbies på en pvp server och anser det som skills, eller klarade ToC25 HC första veckan i ditt källarförråd utan flick- och pojkvänner.

Medlem
Skrivet av Bohica:

.... 800 meg patch... jävligt kul när man sitter på telias max 5 gig i månaden internett... :S får släpa med datan till polaren i helgen å patcha... HA!, Undra hur det blir med xpen i AV nu tänkte precis lvla min hunter där (gick extreeemt fort med min priest tog knappt 3 dagar av KUL levlande att gå från 71-80)

kör du mobilt bredband eller? finns väll inget jävla hemma DSL som har en gig im ånaden limit.


signatur

P.L.U.R

Medlem

ja man kan döda arthas och ja den blir svårare än Togc osv ^^

Medlem

GAH. Någon som har problem med FZ's patch? Installerade den och nu kan inte spelhelvetet verifiera versionsnumret. Jag är ICKE sugen på att ominstallera.

Medlem

provat repair?


signatur

shortbow.gif

Medlem
Skrivet av SorbP:
Skrivet av Bohica:

.... 800 meg patch... jävligt kul när man sitter på telias max 5 gig i månaden internett... :S får släpa med datan till polaren i helgen å patcha... HA!, Undra hur det blir med xpen i AV nu tänkte precis lvla min hunter där (gick extreeemt fort med min priest tog knappt 3 dagar av KUL levlande att gå från 71-80)

kör du mobilt bredband eller? finns väll inget jävla hemma DSL som har en gig im ånaden limit.

Yepp Telias funkar förvånansvärt bra att spela wow med faktist men 5 gig gränsen e extremt för lite för att kunna använda det normalt varje dag tyvärr


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

12
Skriv svar