Får nästa Lara Croft multiplayer?

Robot
Medlem
Får nästa Lara Croft multiplayer?

Örk! Själv tycker jag dom ska begrava den serien.

Medlem

Jag blir lite rädd när jag funderar på vilka spelsätt som kunde involvera flera Lara Croft.

Medlem

Man lär ju inte spela som Lara i multiplayer, förstår du väl.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Orka de nya TR, tvåan FTW!

Medlem

Om Tomb Raider var lite mer AC2 aktigt tror jag att serien skulle gå betydligt bättre (fixa kamera, kontroll etc).


signatur

Tempus fugit.

Medlem

De måste förändra rätt mycket för att det ska bli bättre. Tomb Raider har inte varit intressant på länge. Själv tycker jag Uncharted är helt överlägsen i denna genré. Ok att det kanske är lite mer skjutande i Uncharted, men ändå.

Medlem

Har inte spelat tomb raider sedan.. hm. . trean tror jag. Har sett alldelles för tråkigt och enformigt ut i de nyare spelen. Tycker Eidos ska lägga ner Tomb raider och starta upp någon ny mer "spännande" spelserie.

Medlem

Gillar inte att det ska skohornas in mp i spel som inte behöver det.

Medlem

Alltså Uncharted har redan ägt sönder tomb raider och tomb raider kommer aldrig att toppa det...Så enkelt är det.

Medlem

Bröst säljer, även inom spelindustrin. Dåliga spel säljer, Tomb Raider och nyare exempel som Conan är beviset.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Uncharted & Uncharted 2 toppar helt klart valfritt Tomb Raider spel IMHO.

Naughty Dog lyckades ta det mesta som gjorde TR bra och lägga till ännu bättre story, intressantare karaktärer och bättre fungerande gameplay.

Men jag skulle inte vilja säga att Tomb Raider spelen är dåliga (däremot så har kvalitén varierat en hel del mellan de olika delarna). Det senaste jag spelade var Tomb Raider: Anniversary och det var riktigt bra. Men inte Uncharted-bra, och jag kände inte ens något större intresse av att skaffa den senaste delen nu när den var på 75% rea på Steam i helgen.

Medlem

Hur gör dem ett multiplayer till en serie med endast en huvudrollsinnehavare?
Blir det så att man spelar som skurkar som man gjorde i 007 "From Russia With Love" (PS2)?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

neeeeeejjjj!!!!!! TR SKA vara singelplayer spel! har alltid varit, kommer aldrig bli bättre.

1
Skriv svar