You need to upgrade your Flash Player! Vilket inte funkar?!

Medlem
You need to upgrade your Flash Player! Vilket inte funkar?!

Vissa sidor som jag går in på står det att jag behöver updatera flash spelaren. Så jag går in på abdobe och installerar den nyaste och går tillbaks till sidan, men får samma meddelande igen.

Har testat att avinstallera det och gjort en ny installation utan att det funkar. vet någon hur man fixar det?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Haha, ser att jag inte är den enda som har haft detta problem. Tror att det är någon bugg i flash playern lr liknade. Surfade in på youtube men kunde inte spela upp något då min FP var för gammal? Wtf tänkte jag, men fixade en uppg. av spelaren och försökte igen, utan att lyckas.

Nästa gång jag surfade in på yt funkade allt klockrent. Konstigt värre :\

nj
Medlem

Du råkar inte använda Firefox och NoScript addonen? Har för mig man får något liknande felmeddelande när man försöker besöka sidor som har Flash-material som NoScript blockerar.

Inaktiv

Yapp har typ bara sett den problematiken i Firefox, vilket man fixar i inställningarna.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Använder IE7.0


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Provade också IE7 förut men gick omedelbart tillbaks till den tidigare versionen. Kanske kan vara en idé? Minns inte men kanske finns en inställning i IE7 som löser det hela.


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar