Dead Space 2 retas

Robot
Medlem
Dead Space 2 retas

Jag ser ett antal av spelets fiender i rorschachbilden, kul grepp med mysterier på internätet! Gief Dead Space 2!


signatur

Tempus fugit.

Skägg.
10 Chambers

Haha, det stämmer.


signatur
Medlem
Medlem

Riktigt awesome.

Medlem

Jag tycker att den där bildskissen ser ut som exteriören av ett kvinnligt könsorgan i "konstnärlig" form.:heart:

Medlem

najs, jag blev mycket positivt överraskad att ea trots allt lyckades göra ett grymt bra skräck action spel.

Medlem

Inköp bekräftat redan nu


signatur
Medlem

fan va coolt!

Medlem
Skrivet av Floppydisk:

Jag tycker att den där bildskissen ser ut som exteriören av ett kvinnligt könsorgan i "konstnärlig" form.:heart:

Kan man se något annat?

Medlem

Älskade ettan , tror mest att det var för att jag hade så låga förväntningar på det till att börja med. Det är alltid roligast när man blir lite överraskad!

Inaktiv
Skrivet av fanboyen:

Älskade ettan , tror mest att det var för att jag hade så låga förväntningar på det till att börja med. Det är alltid roligast när man blir lite överraskad!

Håller med, höll mig "borta" från all hype, blev positivt överraskad, dock så blev jag lite sne på EA's tech support som är relativt... slapp om man ska uttrycka sig fint.

Blev störd på mus input'en när jag spelade, var tvungen att köra i window'ed mode för att de skulle kunna flyta, annars var spelet väldigt roligt, om än de blev lätt att förutse all skräck i spelet. Samt "impossible" mode var inte så svårt som de verkade.

Medlem
Skrivet av fanboyen:

Älskade ettan , tror mest att det var för att jag hade så låga förväntningar på det till att börja med. Det är alltid roligast när man blir lite överraskad!

Samma här! Hittade spelet i en fyndlåda förra julen och köpte det får 199 eller nått i den stilen, hade inte läst en rad om spelet men det värkade ju fränt så jag slog till. Fy fan vilken positiv överrasking, satt klistrad vid det där spelet från början till slut.
Ser fram emot en uppföljare.

Medlem

Sjukt bra grejer!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Sånt här gillar jag


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Får nog säga att deadspace var bland det absoult bästa förra året, otroligt gott spel efter att Resident Evil serien blivit helt jävla fuckad efter i och med 4an, 5an.

Medlem

Deadspace 1 var utan tvekan ett underbart spel. Skönt att se 2'an är påväg till pc, det var ju lite ovisst ett tag.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av dalle:
Skrivet av Floppydisk:

Jag tycker att den där bildskissen ser ut som exteriören av ett kvinnligt könsorgan i "konstnärlig" form.:heart:

Kan man se något annat?

Det klarar inte jag av iaf. Föreställer det något annat? Säg mig du och konfirmera gärna faktumet till mig att jag inte håller på och blir gubbsjuk nu när jag närmar mig 30 inom 10 månader.

1
Skriv svar