WTF det står du har råkat ut för program förfalskning :P

Inaktiv
WTF det står du har råkat ut för program förfalskning :P

hej någon som vet hur man kan ta bort det när de står så hela tiden ? ''Du har råkat ut för program förfalskning'' för mig att ja tog bort en fil :/.. a sen när ja ska kryssa internet explore står det Run time error c:\program\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE ?? anade att ett fle hänt i installationen ? men icke för testade att installera om igen :/.. använder ändå Fire Fox men det är ändå störande att de händer, för använder internet explore till msn mailen... Sen en fråga till har tagit precis rätt uppdateringar har självfallet installerat om datorn förr.. men när ja startar cs och går in på inställnigar står de COLOR: MEDIUM ? WTF mitt grafikkort klarar HIGH har testat de innan ! sen ser ja inte sicktet på färgen i options ? vad är felet ? för trycker appy efetr ädnrat till High men ändras tillbaka sen efter :/ ?:evil:

Medlem

Inte för att vara taskig, men för fasiken pojke... Går ju knappt att läsa vad du skriver!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Ehh, precis, vad menar du?

Inaktiv

Siktet och de sakerna kan du ändra i config. Har du bytt config?
Har du gått ur spelet på ett normalt vis? I annat fall ställs det tillbaks som det var innan man ställde om det. I övrigt prova att avinstallera IE och installera den igen i första hand tycker jag nog. I sista hand en ominstallation av OS.

Du kan ju ominstallera spelet också.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

okej ... men har testat att om installera IE funkade ej

Inaktiv

Du kan ju ta bort AppUpdateStats.blob och ClientRegistry.blob som ligger i Steam-mappen. De återskapas när du startar spelet igen. Har du tur räcker det.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

haha, tobbe det går inte läsa vad du skriver


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

1
Skriv svar