Se ett uppdrag i Brink

Medlem
Se ett uppdrag i Brink

omg, me like very much
Ser riktigt grymt ut

Medlem

Är absolut ett spel man ska prova, verkar som ett roligt spel. Liknar Tf2 tycker jag

Medlem

Ser ju helt underbart ut:D

Medlem

Har aldrig förstått grejen med att fov:en ska ändras när man sprintar.

Anyhoo.. såg rätt okej ut, men jag blev riktigt besviken på deras senaste spel, Quake Wars, så jag vet inte. Fick rätt kraftiga Deus Ex-vibbar av det här, och om det blir som det så kan det ju inte vara dåligt.

Medlem

Miljöerna fick mig direkt att tänka på Borderlands, samma sak med XP som dök upp när man fick ner en fiende. Början på banan fick mig även att tänka på Deus Ex 1 =D Vi får se vad det blir av det. Ser inte dåligt ut men jag blev inte totalsugen heller!

Medlem
Medlem

Tycker kameran och rörelserna är pissjobbiga.

Medlem

om dom hade visar pc varitionen hade de nog sett bättre ut för att aima på konsoll tycker jag personligen känns handikappat o segt, visst går o ställa in sens men får inte samma kontroll som med en mus. blir nog till o testa iaf

Medlem
Skrivet av Wartex:

Anyhoo.. såg rätt okej ut, men jag blev riktigt besviken på deras senaste spel, Quake Wars, så jag vet inte. Fick rätt kraftiga Deus Ex-vibbar av det här, och om det blir som det så kan det ju inte vara dåligt.

Fast deras två första alster, Q3F och RTCW:ET var ju kanonspel (eller mod och fristående gratisexpansion om man ska vara petig). Håller dock med om att ET:QW inte levde upp till förhoppningarna man hade men detta ser ju klart lovande ut

/ LordDaimos

Medlem

Början påminde om den där trailern som kom på HL2 för jävligt länge sen när HL2 skulle vara ett "öppet" spel där man kunde härja fritt!

Ser jävligt nice ut !:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Så ska det här vara öppet, alltså mer som Borderlands än CoD?
I så fall kan det ju vara intressant, gillar grafiken skarpt, syns att dom jobbat mycket med färgerna.


signatur
Medlem

AIn är mycket låg hos dessa gubbar och man ser frame drop lite här och där vilket drar ner betyget.

Medlem

Fattar inte.. Är detta ett MP spel eller ett SP?

Ser ganska sådär ut tycker jag.
Combaten känns sölig och hoppandet lite halvstelt.

Medlem

Ser fruktansvärt fult ut att vapnet guppar som fan när han bara går sakta fram. Vem går runt och skakar på armarna så där egentligen?

JB
Medlem
Skrivet av xyanide:

Ser fruktansvärt fult ut att vapnet guppar som fan när han bara går sakta fram. Vem går runt och skakar på armarna så där egentligen?

Håller med.

Kan tillägga att CEO'n på SD inte har alla hemma. Räkna med att få ett spel som han personligen gillar, och som marknadsförs som något helt annat.

Medlem

Varför görs det så många spel där man måste spreja med full automateld, även när man kör "stealth-klass"? Spel där fienderna verkar tåla ett halvt eller rentav ett fullt magasin med kulor. Eller automagiskt helar sin skada på någon sekund så man blir tvingad till automateld. Hoppas att man åtminstone kan sätta en kula i huvudet på fienden så de dör.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Brink känns fantastiskt. Om ni gillar skiten kan jag tipsa om:
http://www.chefenco.com/k/brink/

Svensk Brink-sida


signatur

dohfOs
GALENSKAP // Junk 52 Theatre // relaxed muppets

Medlem

hmm, stod det "fall 2010"? i så fall kan man ju undra... det är ju ett år dit... tidig hype kanske?`= skräpspel...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Gillar den grafiska stilen.

Medlem

Tyckte idén och storyn i Brink lät intressant. Hoppades på ett coolt singelplayerspel.

Så får man ännu en multiplayershooter vars enda riktiga nyhet till genren är att man hoppar och glider automatiskt. Personligen tycker jag det vore skönare om man fick sköta det själv.

Är otroligt trött på twitchiga multiplayershooters och förstår inte hur de kan fortsätta dominera efter alla dessa år.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Varför görs det så många spel där man måste spreja med full automateld, även när man kör "stealth-klass"? Spel där fienderna verkar tåla ett halvt eller rentav ett fullt magasin med kulor. Eller automagiskt helar sin skada på någon sekund så man blir tvingad till automateld. Hoppas att man åtminstone kan sätta en kula i huvudet på fienden så de dör.

Tybalt, mitt bästa svar måste vara "konsoller" förut med renodlade pc spel gick spelet ut på att ha perfekt "Aim" och bra reaktioner och nu lagt in full auto och tåla mer för att kompensera bristen på möjlighet till aim.

Cod4/MW2 har knappt någon rekyl på vapnena för att kompensera upp problemen med konsoller.

Gamla Rainbow six spelen till pc var enbart om bra aim och korrekt rörelsemönster o timing, rainbow six till konsoll var full auto spray och ta skydd bakom ett hörn istället för aim skills.

Gamla Ghost recon till pc så körde man ENBART semi auto på samtliga vapen för aim var enda som gälde.

Hade tex ghost recon 1 till pc varit utvecklat idag hade det varit låg/noll rekyl och fullauto enbart för att kompensera upp bristerna på konsoller.

Sen Bad company 2, finns inte ens fire selector och bara full auto och as hög eldhastighet på samtliga vapen.

Skjuter man ca 2-3 salvor är det minst 10-15 skott man skjutit, känns som fienden inte tål speciellt mycke men tittar man på magasinet har det iaf tagit 8-10+ skott(skönt spel dock)

Varför inte semi automat? detta skapar ju också även mer kännsla i spelet och vapnena och känns mer realistiskt.

Medlem

Enligt mig så ser det här riktigt tråkigt ut! Jag får verkligen ingen "Vill ha-känsla" när jag kollar på de här filmerna...

Medlem

Hatar runda sikten...

Medlem

Alltså fine, gillade skarpt slide och klätter möjligheterna, Men hitboxen hur är den och vad får man av levla?

Varför levlar man? Kmr level inkludera i MP kontenten?

Om det nu är så att multiplayern kmr levla finnas då säger jag rakt av nejtack, Sen dessa jävla noobvänliga granatkastare och skit sabbar spel något enormt, Sniper vore kul och passande, Men bara inte banorna är värsta hide n seek så dom kan campa sönder spelet.

Dvs mer synliga snipers som tex cs.

Han som spelade vart ju värsta jävla boten, Så om en sådan kör och visar spelet ist för en kunnig, Det bevisar ju bara hur dålig spelet kmr bli....

När ska spelskapare lära sig balans och skicklighet i fps spel ist för bara maxxa ut urdumma obalancerade noobvänliga saker i spel.

spelet i sig vart sjukt coolt och bra gjort men, När det kom till granat kastaren och hur mycket kulor som helst i ens vapen så man kan skjuta helvilt som han då blir det bara löjligt, Lite precision ska en assault lirare ha eller iaf en duktig ska ha mycket.

aja ska kolla upp spelet mer, Hoppas man iaf kan penetrera väggar med skott med, Älskade turreten att den inte hade omänskligt snabb reaktionstid på skjuta.

Sen ni som kommenterar hp, vadå vill du ha ett realistiskt spel kan vilken jävla sopa döda dig, kolla MW2 2 skott i foten dör du av. du tåler löjligt lite, och helt onödigt skjuta efter huvudet i det pga det.

Hoppas dom sätter att man tåler mycket skott emot ben/mage och huvudet ger MYCKET mer resultat så alla dess ben siktande sopor kan gå och lägga sig en gång för alla mw2 vart för mycket, Därför jag slutade med pissnoobspelet.

Medlem

Lite små likt Borderlands ändå, men det verkar som ett roligt spel det där. mera action

Inaktiv
Skrivet av Fortman:

Är absolut ett spel man ska prova, verkar som ett roligt spel. Liknar Tf2 tycker jag

I så fall är du en nuub

Skrivet av McKinley:

AIn är mycket låg hos dessa gubbar och man ser frame drop lite här och där vilket drar ner betyget.

Det ska släppas om ett år.

Skrivet av Whimsical:

Tyckte idén och storyn i Brink lät intressant. Hoppades på ett coolt singelplayerspel.

Haha fail.

Skrivet av Salami:
Skrivet av Tybalt:

Varför görs det så många spel där man måste spreja med full automateld, även när man kör "stealth-klass"? Spel där fienderna verkar tåla ett halvt eller rentav ett fullt magasin med kulor. Eller automagiskt helar sin skada på någon sekund så man blir tvingad till automateld. Hoppas att man åtminstone kan sätta en kula i huvudet på fienden så de dör.

Tybalt, mitt bästa svar måste vara "konsoller" förut med renodlade pc spel gick spelet ut på att ha perfekt "Aim" och bra reaktioner och nu lagt in full auto och tåla mer för att kompensera bristen på möjlighet till aim.

Cod4/MW2 har knappt någon rekyl på vapnena för att kompensera upp problemen med konsoller.

Gamla Rainbow six spelen till pc var enbart om bra aim och korrekt rörelsemönster o timing, rainbow six till konsoll var full auto spray och ta skydd bakom ett hörn istället för aim skills.

Gamla Ghost recon till pc så körde man ENBART semi auto på samtliga vapen för aim var enda som gälde.

Hade tex ghost recon 1 till pc varit utvecklat idag hade det varit låg/noll rekyl och fullauto enbart för att kompensera upp bristerna på konsoller.

Sen Bad company 2, finns inte ens fire selector och bara full auto och as hög eldhastighet på samtliga vapen.

Skjuter man ca 2-3 salvor är det minst 10-15 skott man skjutit, känns som fienden inte tål speciellt mycke men tittar man på magasinet har det iaf tagit 8-10+ skott(skönt spel dock)

Varför inte semi automat? detta skapar ju också även mer kännsla i spelet och vapnena och känns mer realistiskt.

Bara för att man dör snabbt betyder inte det att spelet är roligt. Det ska inte vara något kampa och om någon kommer förbi så dör han innan han hade upptäckt dig. Quake handlar nästan bara om skillz och snabbhet men är det roligt? Inte det minsta. Skicklighet ska handla om att överlista fienden inte att vara snabb med musen. Mycket liv = mycket skillz.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Klippen var ju helt förstörda av bloom och motion-blur. Såg verkligen värdelöst ut. Att karaktären sedan rörde sig i ett helt ologiskt tempo och vapnet skakade överdrivet mycket gjorde inte saken bättre.

1
Skriv svar