Bästa ISP om man har ADSL?

Medlem
Bästa ISP om man har ADSL?

Håller på att söka en ny internetleverantör, har just nu glocalnet. Funderar på att gå över till telia. Någon som vet om det finns någon anna bra internetleverantör om man har ADSL?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har haft Telia sen dom släppte sitt första bredband och det har alltid funkat bra för mig.
Dock så är Telia lite dyrare, men det kanske det är värt eftersom det väldigt sällan/aldrig krånglar.
Kan helt ärligt räkna de gånger mitt bredband har varit nere på 2 fingrar.

Vet att många gillar att gnälla på Telia (är inte helt oskyldig jag heller) men måste säga att deras bredband funkar jäkligt bra.


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

japp, håller med att telia har det bästa stabila nätet men som krusty skrev, dom är dom dyraste också

Medlem

Håller med om Telia. ADSL funkar utmärkt och supporten på det om man behöver sån är även den utmärkt.

Medlem
Skrivet av m0rfar:

Håller med om Telia. ADSL funkar utmärkt och supporten på det om man behöver sån är även den utmärkt.

Njae, har en kompis som i prinicip fick guida den stackars förvirrade människan på supporten när hans ADSL krånglade.
Satt och läste på ett papper rakt av och det slutade med att polaren bad om att få prata med nån som visste vad ADSL, internet och dator var för nåt

Men det kanske det är värt eftersom det är sällan det krånglar.


signatur

Insert funny qoute here

Inaktiv

nån som vet on bahnhof e bra? funderar på att skaffa det nu när jag flyttar nästa gång vill inte ha fast telefon längre så känna onödigt att pröjsa fast nät+bredband till telia :/

1
Skriv svar